۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
وزیر میراث فرهنگی به استان سمنان سفر کرد/ بازدید از سرمایه‌گذاری‌های بخش گردشگری
در صدر هیئتی؛

وزیر میراث فرهنگی به استان سمنان سفر کرد/ بازدید از سرمایه‌گذاری‌های بخش گردشگری

سمنان- وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کابینه دوازدهم در صدر هیئتی برای سفری دو روزه وارد استان سمنان شد و در سرخه مورد استقبال رسمی مسئولان استانی و شهرستانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بازار، علی اصغر مونسان بعد از ظهر دوشنبه در راس هیئتی برای سفر دو روزه وارد استان سمنان شد و در نخستین گام در زادگاه خود یعنی سرخه مورد استقبال مسئولان ارشد استانی و شهرستانی قرار گرفت.

مونسان قرار است در این سفر دو روزه از ظرفیت‌های شهرستان‌های استان سمنان در حوزه گردشگری و همچنین سرمایه‌گذاری‌های اقامتی، اسکان مسافران، اشتغال‌زایی گردشگری و صنایع دستی و ... بازدید کند.

مونسان در نخستین گام به بازدید از پروژه بزرگ گردشگری شهرستان سرخه رفت که از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان سمنان نیز محسوب می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان در حاشیه بازدید وزیر میراث فرهنگی از این طرح به خبرنگاران اعلام داشت: این پروژه به عنوان یکی از بزرگترین پروژه های گردشگری استان با هدف افزایش اقامت و ارائه خدمات به مسافران و گردشگران از محل طرح‌های سفر استانی رئیس جمهور مصوب و در دست اجرا است.

مهدی جمال با بیان اینکه برای این طرح ۴۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است، تاکید داشت: مرکز اقامتی، اسکان مسافران، کمپ زائران، سوغات، ارائه خدمات گردشگری و نمازخانه و تفرج گاه و ... در زمره بخش های این مرکز هستند.

وی با بیان اینکه این پروژه بزرگ گردشگری در زمینی به وسعت ۲۴ هزار متر مربع اجرا می شود، تاکید کرد: اجرای این طرح می‌تواند در زمینه اشتغال زایی نیز برکات خوبی را برای سرخه و استان سمنان داشته باشد.

وزیر میراث فرهنگی در ادامه سفر خود به استان که طبق برنامه‌ها قرار است دو روز به طول بینجامد، از دیگر طرح های گردشگری استان سمنان نیز بازدید می کند، قرار است وی در جمع فعالان سرمایه گذاری حوزه گردشگری نیز حضور یافته و مشکلات این بخش با وی در میان گذاشته شود.

فردا بخش دوم سفر مونسان به استان سمنان در شهرستان شاهرود دنبال می‌شود.

طبق اعلام میراث فرهنگی استان سمنان این عضو کابینه فردا سه شنبه با حضور در شاهرود از مجموعه تاریخی بسطام، مقبره بایزید بسطامی و ابوالحسن خرقانی و همچنین جنگل ابر بازدید به عمل خواهد آورد.

کد خبر: ۳۶٬۲۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha