۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
تلاش ثمربخش دادستان کل برای حل مشکلات کارگران هپکو
دادستان کل کشور خبر داد

تلاش ثمربخش دادستان کل برای حل مشکلات کارگران هپکو

منتظری، دادستان کل کشور از تلاش ثمربخش برای حل مشکلات کارگران هپکو خبر داد و تأکید کرد: حل مشکلات کارگران هپکو، تا حصول نتیجه با جدیت پیگیری خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از صدا و سیما، حجت الاسلام والمسلمین منتظری با اشاره به جلسه روز چهارشنبه هفته گذشته خود با مسئولان استان مرکزی برای رسیدگی به مسائل و مشکلات شرکت هپکو، تصریح کرد: در جلسه‌ای که با حضور معاون استاندار مرکزی و مدیران شرکت هپکو و دیگر مسئولان مربوطه برگزار شد، به تصمیم‌های خوبی رسیدیم و اقدامات خوبی شده که اعلام رضایت کارگران را هم به دنبال داشته است.

وی با اشاره به دیدار خود با مسئولان سازمان تأمین اجتماعی که دولت شرکت هپکو و ۷ شرکت بزرگ دیگر را به این سازمان واگذار کرده است، از جلسه فردای خود با استاندار مرکزی نیز خبر داد و تأکید کرد: حل مشکلات کارگران هپکو، تا حصول نتیجه با جدیت پیگیری خواهد شد.

دادستان کل کشور همچنین با اشاره به مشکلات زندان‌ها و زندانیان و تقدیر از اقدامات رئیس سازمان زندان‌ها برای بهبود وضع زندانیان در مدت اخیر، از برنامه‌های دادستانی کل کشور برای سرکشی دوره‌ای دادستان‌ها و معاونان آن‌ها از زندان‌ها خبر داد.

کد خبر: ۳۶٬۲۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha