۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲
ارائه تسهیلات به مردم برای تامین کسری خرید خودرو
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس عنوان کرد

ارائه تسهیلات به مردم برای تامین کسری خرید خودرو

رحیمی، عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در خصوص بالا بودن قیمت خودروها بالاخص خودروهای جایگزین پراید اظهار کرد: باید برای مصرف کنندگان واقعی تسهیلاتی باشد تا بتوانند به راحتی به آن دسترسی پیدا کنند.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، بهزاد رحیمی، عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی حذف پراید را برای ارتقای تکنولوژی و بهبود برشمرد و گفت: افزایش کیفیت خودرو از گذشته بوده است و این تجربه را برای خودروی پیکان هم داشته ایم.

وی در خصوص بالا بودن قیمت خودروها بالاخص خودروهای جایگزین پراید اظهار کرد: باید برای مصرف کنندگان واقعی تسهیلاتی باشد تا بتوانند به راحتی به آن دسترسی پیدا کنند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس متذکر شد: تغییر خودرو به طرف خودروی به روز و ایمن صحیح است اما دسترسی مصرف کنندگان و تفاوت قیمتی موجود سبب ایجاد نگرانی شده است چون بخشی از این خودرو ها، خودروهای کار هستند و برای معیشت مردم می باشند.

وی افزود: مشکل ما جایگزین کردن نیست بلکه افزایش قیمت ها است، باید عرضه را افزایش دهیم تا قیمت ها متعادل بماند. تاکنون خودروسازان در این رابطه به ما چیزی نگفته اند.

رحیمی در رابطه با خط تولید خودرو ۲۰۶ اظهار کرد: خط تولید این خودرو با وجود شرایط تحریمی به طور کامل برقرار است. خودروی دنا نیز در حال تولید است و مشکلی برای تولید نداریم.

کد خبر: ۳۶٬۱۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ابراهیم IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
      1 0
      سلام دوستان تحت هیچ شرایطی فعلا خودرونخریدوثبت نام نکنیدحتی اگه وام بدن