۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
سامانه مدیریت پروژه شرکت ملی نفت ایران رونمایی شد

سامانه مدیریت پروژه شرکت ملی نفت ایران رونمایی شد

سامانه مدیریت پروژه شرکت ملی نفت ایران که با هدف پایش، کنترل عملکرد و مدیریت بهینه‌ و یکپارچه پروژه‌های «طرح نگهداشت و افزایش تولید نفت» و همین‌طور همه پروژه‌ها و پورتفولیوی این شرکت و شرکت‌های تابع طراحی و بهره‌برداری شده است، با حضور وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران رونمایی شد.

به گزارش بازار به نقل از شانا، شرکت ملی نفت ایران از ابتدای سال ۹۸، طراحی و پیاده‌سازی نظام جدید مدیریت پروژه را با هدف پایش، کنترل عملکرد و مدیریت بهینه‌ و یکپارچه پروژه‌های «طرح نگهداشت و افزایش تولید نفت» و سپس همه پروژه‌ها و پورتفولیوی شرکت ملی نفت ایران و شرکت‌های تابع در دستور کار قرار داد.

به این منظور، با بهره‌گیری از دانش کارشناسی همکاران شرکت ملی نفت ایران و شرکت‌های تابع و همچنین مشاوران مدیریت پروژه و پیمانکاران پروژه‌ها، با تکیه بر خرد جمعی و مشارکت گروهی، نمودار سازمانی مناسب برای مجریان طرح‌ها در شرکت‌های ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، نفت مناطق مرکزی ایران و نفت فلات قاره ایران ایجاد و تصویب، رویه‌های مدیریت پروژه تدوین و سامانه نرم‌افزاری و داشبوردهای مدیریتی مربوطه طراحی و پیاده‌سازی شد.

سامانه مدیریت پروژه شرکت ملی نفت ایران تمامی مراحل آزمایشی را با موفقیت سپری کرده و اکنون قریب به یک سال است که برای پروژه‌های مرحله نخست طرح نگهداشت و افزایش تولید نفت مورد استفاده قرار گرفته و متعاقباً برای پروژه‌های مراحل بعدی این طرح و همچنین پروژه‌های آتی شرکت ملی نفت ایران و شرکت‌های تابع، استفاده خواهد شد.

با بهره‌مندی از این سامانه، برای نخستین بار اطلاعات عملکردی متمرکز و قابل مقایسه پروژه‌ها و سبد پروژه‌ها به‌صورت برخط و با شفافیت کامل در دسترس تمامی ارکان اجرایی و تمام سطوح مدیریتی تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر شرکت ملی نفت ایران و وزارت نفت قرار می‌گیرد.

کد خبر: ۳۶٬۰۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha