۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
۳هزار قطعه از اراضی واگذار شده در شهرک های صنعتی استان تهران بلا استفاده مانده است
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران:

۳هزار قطعه از اراضی واگذار شده در شهرک های صنعتی استان تهران بلا استفاده مانده است

دماوند- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران گفت: ۳ هزار قطعه از اراضی واگذار شده در شهرک های صنعتی استان تهران بلا استفاده مانده است که خلع ید کردن مالکان این اراضی در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار بازار، حشمت الله عسگری عصر چهارشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که با حضور مدیران در فرمانداری شهرستان دماوند برگزار شد اظهار داشت: در داخل شهرک‌های صنعتی بیش از سه هزار قطعه زمین واگذار شده که هیچ اقدامی صورت گرفته نشده که این موضوع در دست پیگیری بوده و  خلع ید کردن مالکان این اراضی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه شهرستان دماوند از شهرستان های سرآمد استان تهران است گفت: مطالبه ما از بخش خصوصی این است که خارج از چارچوب قانونی توقع نداشته و ملاحظات را نیز بپذیرند و اصرار بر انجام کار نداشته باشند و اگر تعامل و همراهی دولت و نظام را می خواهند باید آداب کار را بدانند و در چارچوب قانون و حداکثر ظرفیت حمایت، حرکت کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران عنوان داشت: امروز در شهرستان دماوند مشکلات هفت واحد صنعتی، ۱۱ مورد طرح گردشگری و ۱۰ مورد نیز طرح تولیدی بخش کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت که عمده مشکلات آنان تسهیلات بانکی، موضوعات مربوط به محیط زیست و تغییرکاربری اراضی بود.

عسگری با اشاره به اینکه تعهد بخش اشتغال در دماوند سه هزار و ۲۰۰ نفر است بیان داشت: با توجه به استقبال سرمایه گذاران، طرح جامع گردشگری شهرستان دماوند به سرعت تهیه شود تا نقشه راهی برای برنامه های مدون آتی باشد.

کد خبر: ۳۶٬۰۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha