۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
لزوم توجه بیشتر وزارت نفت به دانشگاه‌ها
رئیس کمیسیون انرژی مجلس مطرح کرد

لزوم توجه بیشتر وزارت نفت به دانشگاه‌ها

عباسی، رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: وزارت نفت در زمینه توجه به دانشگاه‌ها می‌تواند راهبر و پشتیبان باشد و باید به آن توجه شود؛ دانشگاه صنعت نفت نعمتی برای نفت است.

به گزارش بازار به نقل از صدا وسیما، فریدون عباسی در آیین امضای قراردادهای طرح نگهداشت و افزایش تولید نفت افزود: رسیدگی به خانواده کارکنان صنعت نفت اهمیت دارد، انتظار این است که به این بخش توجه جدی شود، زیرا کمک‌حال صنعت می‌شود.

وی گفت: تحریم و مشکلات ناشی از آن تاثیر زیادی بر توسعه صنعتی کشور گذاشته است و صنعت نفت نیز از آن مستثنی نیست؛ بنابراین توجه به ظرفیت داخل در این فضا راهگشا خواهد بود و نفت از این فرصت استفاده کرده است.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: از آقای زنگنه دعوت کردم در آینده در کنار دیگر وزیران نفت با حضور در کمیسیون انرژی مجلس ریل‌گذاری را برای آینده صنعت نفت انجام دهیم.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه مجلس در راس امور است، افزود: برای رسیدن به این مهم باید سیستم کندی اداری را از بین ببریم.

عباسی بر هماهنگی بیشتر بین دولت و مجلس تاکید کرد و ادامه داد: در صورتی که از خرد جمعی در جامعه استفاده شود می‌توان نتایجی بهتری به دست آورد.

کد خبر: ۳۶٬۰۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha