۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱
استاندارد بودن ۹۳ درصد از نازل‌های عرضه سوخت CNG در کرمانشاه
مدیر کل استاندارد استان کرمانشاه خبر داد

استاندارد بودن ۹۳ درصد از نازل‌های عرضه سوخت CNG در کرمانشاه

کرمانشاه- مدیر کل استاندارد استان کرمانشاه از استاندارد بودن ۹۳ درصد از نازل‌های عرضه سوخت CNG در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استاندارد کرمانشاه، محمودرضا نیازی اظهار کرد: با توجه به افزایش مصرف سوخت CNG و همچنین صیانت از حقوق مصرف کنندگان، طرح تشدید نظارت بر نازل‌های عرضه سوخت مایع در دستور کار این اداره کل قرار گرفته که در این رابطه از ابتدای سال جاری تعداد ۳۰۸ نازل فعال در ۶۷ جایگاه CNG استان بازرسی شده است.

وی افزود: از این تعداد ۲۸۴ نازل مطابق با استانداردهای لازم بوده و ۲۴ مورد نیز تاییدیه استاندارد دریافت نکرده اند که از چرخه عرضه خارج و مدیر جایگاه ملزم به رفع نواقص با هماهنگی بازرسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی شده است.

مدیر کل استاندارد استان کرمانشاه از استاندارد بودن ۹۳ درصد از نازل‌های عرضه سوخت CNG در کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: علاوه بر آزمون نازل‌های سوخت، تجهیزات فنی نصب شده در جایگاه‌های CNG نیز به منظور انجام عملیات بازسازی و نوسازی مخازن سوخت و حفظ و ارتقای سطح ایمنی مصرف کنندگان مورد بازرسی قرار می‌گیرد.

مدیرکل استاندارد استان تصریح کرد: مصرف کنندگان هنگام حضور در جایگاه‌های عرضه سوخت گاز طبیعی (CNG) به برچسب گواهی انجام آزمون نازل توسط اداره کل استاندارد توجه کنند و در صورت نداشتن این برچسب، موارد را از طریق سامانه گویای ۱۵۱۷ و خط ارتباطی استانی ۴۵۱۷-۰۸۳ به اداره استاندارد اطلاع دهند.

کد خبر: ۳۵٬۹۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha