۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱
ابطال مجوز ۳۰۰ شرکت غیر نفتی به دلیل صوری بودن
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اعلام کرد

ابطال مجوز ۳۰۰ شرکت غیر نفتی به دلیل صوری بودن

موسوی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از ابطال مجوز ۳۰۰ شرکت غیر نفتی به دلیل صوری بودن بوده است.

به گزارش بازار سید کاظم موسوی اظهار کرد: ما باید حل و فصل مشکلات در بخش خصوصی را به عهده خود فعالان اقتصادی که پای کار هستند بگذاریم و اگر خلایی احساس شود این خلا را از طریق مجلس با قانون پر کنیم.

وی افزود: ما اعتقاد داریم که هر جا که دستگاه قضا ورود پیدا کرده احقاق حقی صورت گرفته که می توان به عنوان مثال به ماشین سازی تبریز و غیره اشاره کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه فضای کسب وکار در حال حاضر شرایط خوبی ندارد، گفت: یکی از علت هایی که الان کشور در بعد کسب و کار شرایط خوبی ندارد به خاطر ۲۷ میلیارد دلار ارزی است که بودجه یک سال کشور بوده از کشور خارج شده و تاکنون برنگشته است که اگر این ارزها برگردد کسب و کار ما رونق خواهد گرفت.

موسوی بیان کرد: ما شاهد جهش تولید به معنای واقعی نیستیم و صنایع بزرگ و کوچک تعدیل شده اند و سالانه یک میلیون نفر دانشجو فارغ التحصیل می شود که باید برای این ها اشتغال ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: متاسفانه از ۴۰۰ شرکتی که صادرات غیر نفتی داشته اند بالغ بر ۳۰۰ تا از این شرکت ها مجوز های شان ابطال شده است که آن هم به دلیل صوری بودن این شرکت ها بوده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در رابطه با فروش نفت توسط دولت به مردم گفت: سوالی که دارم این است که فروش نفت چه مقبولیتی دارد چرا که این نفت متعلق به بیت المال و مردم می باشد.

موسوی بیان کرد: اگر دولت مصمم برای کار و صیانت از واحد های تولیدی است پس چرا هر کدام را که دخالت کرده آن را خراب کرده است که می توان به بحث ورود سازمان خصوصی سازی در شرکت های هپکو و آلومینیوم المهدی اشاره کرد.

کد خبر: ۳۵٬۹۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha