۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴
۲۳ پروژه آب و خاک دهه فجر در مازندران بهره برداری می شود
همزمان با دهه فجر؛

۲۳ پروژه آب و خاک دهه فجر در مازندران بهره برداری می شود

ساری - رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: همزمان با دهه فجر ۲۳ پروژه آب و خاک در بخش کشاورزی در مناطق مختلف استان بهره برداری می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، عزیزالله شهیدی فر بعدازظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران درباره افتتاح پروژه های فجر در استان، با بیان ایکه ۵۱۰ میلیارد ریال برای طرح های دهه فجر و اشتغال زایی ۴۲۰ نفر هزینه شده است، افزود: ۵۳ پروژه در حوزه های مختلف کشاورزی و آب و خاک در استان بهره برداری و کلنگ زنی می شود.

وی با بیان اینکه ۴۶ پروژه از مجموع ۵۱ طرح افتتاح و بقیه کلنگ زنی است، اظهار داشت: ۲۵ پروژه در حوزه خدماتی وزیربنایی و ۲۳ پروژه آب و خاک، ۱۰ پروژه تولیدات دامی، هفت پروژه شیلاتی ودو پروژه صنایع تبدیلی است.

وی میزان هزینه و سرمایه گذاری صورت گرفته برای ۲۱ پروژه تولید را ۴۱۵ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: همچنین برای هفت پروژه که قرار است کلنگ زنی شود ۹ میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته شده است.

شهیدی فر، با بیان اینکه با افتتاح و کلنگ زنی پروژه های هفته جهاد کشاورزی در مجموع برای ۴۲۰ نفر شغل ایجاد می شود، تصریح کرد: برای ۲۵ پروژه بخش خدماتی نیز ۹۵ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران ادامه داد: از مجموع اشتغال ایجاد شده، ۳۱۰ شغل جدید در حوزه آب و خاک، ۳۸ اشتغال در حوزه شیلات و مابقی در سایر بخش ها ایجاد می شود و پرورش گاو شیری، پرورش بلدرچین، جاده بین مزارع، سامانه های آبیاری کم فشار و تحت فشار، سورتینگ مرکبات و غیره از جمله پروژه ها است.

کد خبر: ۳٬۵۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha