۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
قیمت فروش نفت در طرح نفتی دولت بالاست
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با بازار:

قیمت فروش نفت در طرح نفتی دولت بالاست

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به مقوله گشایش اقتصادی و پیرو آن طرح فروش نفت در کشور گفت: قیمت فروش نفت باید پایین تر از ارز مبنایی باشد تا مورد استقبال بیشتر عموم مردم قرار گیرد.

شهباز حسن پور در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به مقوله گشایش اقتصادی و پیرو آن طرح فروش نفت در کشور گفت: دولت به دنبال ارائه راهکارهایی است که بتواند مباحث مربوط به نقدینگی را در کشور ساماندهی کند و از سویی دیگر حقوق مردمی که بنا دارند در یک وضعیت مطمئن سرمایه گذاری کنند مدنظر قرار دهد.

وی با بیان اینکه نفت یکی از مزیت‌های اقتصادی کشور است، افزود: با این حال آنچه که درباره فروش نفت در جسله سران قوا و آنچه در بازار واقعی وجود دارد، تفاوت‌هایی هست.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهارداشت: در حال حاضر قیمت غیررسمی که در قالب این طرح در راستای فروش نفت مطرح شده از کف قیمت‌های داخلی بازار بالاتر است و این خود یکی از ایرادات و اشکالات کار است.

این نماینده مجلس گفت: به طور حتم قیمت فروش نفت باید پایین تر از ارز مبنایی باشد تا مورد استقبال بیشتر عموم مردم قرار گیرد.

این نماینده مجلس بیان داشت: در هر صورت بنده به عنوان نماینده مردم اعلام می‌کنیم که دولت می‌بایست در بخش مسائل اقتصادی حضور جدی‌تر داشته باشد و شرایط معیشتی مردم را همواره کند.

کد خبر: ۳۵٬۷۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha