۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۸
هیئت مدیره شرکت‌های دانش بنیان استان سمنان معرفی شدند
رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان:

هیئت مدیره شرکت‌های دانش بنیان استان سمنان معرفی شدند

شاهرود- جلالی، رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان گفت: نشست تعیین اساس نامه و انتخابات هیئت مدیره مجمع عمومی شرکت های دانش بنیان استان با انتخاب پنج عضو اصلی برگزار شد.

اسماعیل جلالی در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینه نشست تعیین هیئت مدیره انجمن شرکت های دانش بنیان استان سمنان برگزار شد، بیان کرد: در این نشست ابتدا اساسنامه انجمن مورد بررسی و تایید اعضا قرار گرفته و سپس اعضای هیات مدیره انتخاب شدند.

وی درباره ترکیب هیئت مدیره توضیح داد: رضا ابراهیمیان از شرکت سیم و کابل مغان به عنوان رئیس و رضا خدامی از شرکت ابر سازندگان شاهوار و ترکمان دهنوی شرکت طب پلاستیک به عنوان نایب رئیس انتخاب شدند.

افتتاح شعب در آینده نزدیک
رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان گفت: محمد اختری از شرکت کانی صنعت شاهوار در این انتخابات به عنوان خزانه دار و سید مرتضی حسینی شرکت راهبرد صنعتگران شرق به عنوان بازرس اصلی انتخاب شدند.

جلالی بیان کرد:  از مهمترین اهداف این انجمن می توان به پیگیری منافع و قوانین حمایت کننده برای شرکت‌ها، تلاش برای توانمندسازی کسب و کار شرکت‌ها، ارایه راهکار به مراجع اجرایی برای بهبود فضای کسب و کار شرکت‌ها و.... اشاره کرد.

وی افزود: دفتر دبیرخانه این انجمن در محل پردیس پارک علم و فناوری و در شهرستان شاهرود بوده و در فازهای بعدی شعب استانی آن افتتاح و راه‌اندازی خواهد شد.

کد خبر: ۳۵٬۷۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha