۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸
بانک‌ها برای تغییر قوانین در حذف ربح مرکب اقدامی نکرده‌اند
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس:

بانک‌ها برای تغییر قوانین در حذف ربح مرکب اقدامی نکرده‌اند

شاهرود - سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به تصویب قانون حذف ربح مرکب در مجلس و همچنین مجمع تشخیص، گفت: بانک‌ها متأسفانه این امر را کماکان لحاظ نمی‌کنند.

سید حسن حسینی شاهرودی در گفتگو با خبرنگار بازار ضمن اشاره به نشست علنی امروز مجلس بابیان اینکه بانک‌ها برای تغییر قوانین در حذف ربح مرکب اقدامی نکرده‌اند، ابراز کرد: این تذکر را به بانک مرکزی ارائه می‌کنیم چراکه باوجود تصویب این قانون برای تولیدکنندگان، دامداران، صنعتگران و ... از سوی مجلس و همچنین تصویب در مجمع تشخیص مصلحت نظام، اقدام مؤثری در بانک‌ها صورت نگرفته است.

وی بابیان اینکه دیگر مشکل اقتصادی امروز عدم پرداخت یارانه به برخی اقشار است، افزود: پرداخت یارانه به بسیاری اقشار جامعه صورت گرفته اما موضوع این است که متأسفانه به خیلی از اقشار این امر تعلق نگرفته است.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس بابیان اینکه در اجرای قانون برنامه بودجه سال گذشته وزارت رفاه، بیمه رانندگان تاکسی، وانت، کامیون و ... اقدامی صورت نگرفته است، بیان کرد: باید در راستای رفع مشکلات این قشر زحمتکش اقدام کرد.

حسینی شاهرودی بیان کرد: دیگر اقدامی که باید صورت گیرد، تقویت دادگستری و دستگاه انتظامی و قضایی در شهرستان شاهرود برای جلوگیری از ترویج سرقت‌ها به‌خصوص سرقت احشام است.

کد خبر: ۳٬۵۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha