۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
کرمانی‌ها ۳ هزار میلیارد تومان معوقه بانکی دارند
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان کرمان:

کرمانی‌ها ۳ هزار میلیارد تومان معوقه بانکی دارند

کرمان- محمدی، دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان کرمان از بدهی سه هزار میلیارد تومانی مردم کرمان به بانک‌های این استان خبر داد.

الله‌داد محمدی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه استان کرمان در زمینه رشد معوقات بانکی در رده استان‌های اول قرار دارد، اظهار داشت: در حال حاضر بالغ بر ۳ هزار میلیارد تومان معوقه بانکی در کرمان داریم که باید هرچه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف آن اقدام شود.

وی خاطرنشان کرد: عمده این بدهی مربوط به واحدهای تولیدی است و به طور عمده واحدهایی معوقات بیشتری دارند که تاکنون در چندین مرحله با آنها همراهی های لازم انجام شده است.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان کرمان با اشاره به پرداخت تسهیلات کرونا در کرمان بیان کرد: از این تسهیلات استقبال چندانی صورت نگرفته اما از سوی بانک‌های استان، همکاری خوبی با درخواست کنندگان این تسهیلات صورت گرفته است.

محمدی با بیان اینکه این تسهیلات ۱۲ درصد و دارای مدت محدود است، عنوان کرد: متقاضیان واجد شرایط باید هرچه سریعتر برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

وی یادآور شد: افرادی که متقاضی تسهیلات تا ۱۶ میلیون تومان هستند، نیازی به ضامن ندارند و با تکمیل مدارک خود می توانند از تسهیلات کرونا استفاده کنند.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان کرمان اظهار داشت: تاکنون ۳۲ میلیارد تومان تسهیلات کرونا توسط بانک های استان کرمان پرداخت شده و آماده پرداخت بقیه مبلغ اختصاص یافته به استان کرمان به متقاضیان هستیم.

محمدی، اعتبار اختصاص یافته به استان کرمان برای پرداخت تسهیلات کرونا را هزار و ۱۴۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

کد خبر: ۳۵٬۷۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha