۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵
آورده اولیه متقاضیان مسکن ملی ۴۰ میلیون تومان است
معاون وزیر راه و شهرسازی:

آورده اولیه متقاضیان مسکن ملی ۴۰ میلیون تومان است

محمودزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: آورده اولیه متقاضیان مسکن ملی سراسر کشور ۴۰ میلیون تومان است.

به گزارش بازار به نقل از صداوسما، «محمود محمود زاده» در برنامه روی خط بازار رادیو اقتصاد افزود: جدا از این قرار است ۱۵ درصد از کل قیمت زمین به عنوان پیش پرداخت آماده سازی زمین دریافت شود.

وی ادامه داد: پروژه های مسکن ملی در وضعیت اجراست و از سرعت خوبی هم برخوردارند.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: برای اینکه سرعت اجرای این پروژه ها بیشتر شود و بتوانیم در فاصله زمانی مطلوب واحدهای مزبور را به اتمام برسانیم ۱۵ شهریور ماه سال جاری را به عنوان آخرین زمان آورده اولیه متقاضیان تعیین کرده ایم.

وی افزود: پس از زمان مزبور افرادی که آورده اولیه خود را تکمیل نکند به یقین با لیست ذخیره ای که اکنون وجود دارد با متقاضیان جدید جایگزین خواهند شد.

محمودزاده بیان داشت: پروژه های مسکن ملی متنوع و در قالب های مختلف مثل پروژه های مشارکتی، پروژه های ۹۹ ساله، واگذاری زمین به گروه های ساخت و پروژه های انبوه سازی در حال احداث است.

وی اضافه کرد: پروژه های مزبور هم اکنون در مراحل مختلف اجرا و ساخت قرار دارند.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت:نخستین مرحله افتتاح پروژه های طرح اقدام ملی در آینده نزدیک به عنوان سمبلیک عملیاتی تا نشان داده شود متقاضیانی که به موقع آورده خود را تکمیل کنند بدانند در زمان کوتاهی صاحب مسکن خواهند شد.

وی افزود:پروژه های که به بهره برداری خواهند رسید ۱۲ تا ۱۴ ماه از زمان ساخت آن ها می گذارد و امروز آماده و تحویل به متقاضیان است.

کد خبر: ۳۵٬۶۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha