۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱
۶.۵ میلیون نفر از مرز مهران تردد کردند/ تردد روزانه ۱۰۰۰ اتباع خارجی
مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای ایلام:

۶.۵ میلیون نفر از مرز مهران تردد کردند/ تردد روزانه ۱۰۰۰ اتباع خارجی

ایلام - مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان ایلام با بیان اینکه در سال جاری شش میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از مرز مهران تردد کرده اند، گفت: روزانه نزدیک به یک هزار نفر اتباع خارجی از مرز تردد می‌کنند.

به گزارش بازار،  نورالله دلخواه صبح یکشنبه در حاشیه بازدید از پایانه مرزی مهران، با اشاره به اینکه تردد زوار و مسافران در مرز مهران بدون هیچ مشکلی در جریان است، اظهار داشت: مرز مهران سالانه پذیرایی بیش از پنج میلیون زائر و مسافر است.

وی با بیان اینکه بیشترین تردد مسافران از طریق مرز مهران را اتباع عراقی، افغانی و پاکستانی تشکیل می دهند، اظهار داشت: روزانه نزدیک به یک هزار نفر اتباع خارجی این کشورها به راحتی و با سهولت از مرز تردد می کنند.

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان ایلام افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از شش میلیون و ۵۰۰ هزار نفر (ورود و خروج) از پایانه مرزی مهران (سردار شهید سلیمانی) تردد داشته اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته  بیش از ۶۰ درصد افزایش داشته است.

دلخواه با اشاره به میزان جابجایی مسافر در مدت یاد شده (ابتدای سال تاکنون) اشاره کرد و گفت: در این مدت دو میلیون و ۴۰۰ هزار نفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا شده اند که از این تعداد ۴۳۲ هزار و ۴۸۳ نفر مسافر درون استانی و مابقی مربوط به مسافران بیرون استانی بوده است.

به گفته وی این میزان جابجایی مسافر در قالب ۱۸۷ هزار سفر انجام شده است.

کد خبر: ۳٬۵۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha