۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
اتاق بازرگانی اهواز در رفع مشکلات گروه ملی فولاد ایران همکاری می‌کند
رئیس اتاق بازرگانی اهواز:

اتاق بازرگانی اهواز در رفع مشکلات گروه ملی فولاد ایران همکاری می‌کند

اهواز- عموری، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز گفت: پارلمان بخش خصوصی تلاش دارد تا با همکاری که صورت می‌گیرد، مشکلات مربوط به کارت بازرگانی گروه ملی صنعتی فولاد ایران با جدیت مورد پیگیری قرار گیرد.

شهلا عموری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: طی یک سال اخیر دستگاه‌های مختلفی در استان خوزستان برای پیگیری مشکلات گروه ملی صنعتی فولاد ایران بسیج شدند و علاوه بر این همچنین اتاق بازرگانی اهواز به عنوان پارلمان بخش خصوصی به منظور برطرف شدن مشکلات حوزه مالیاتی و بیمه‌ای این شرکت هماهنگی‌های متعددی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی ادامه داد: این همکاری‌ها در راستای حفظ اشتغال پایدار و همچنین رونق و جهش تولید ادامه دارد و همواره سعی می‌شود تا با هماهنگی‌های همه جانبه‌ای که صورت گرفته، زمینه صادرات محصولات تولیدی این شرکت به خارج کشور فراهم شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز افزود: مهمترین مشکلات و موانع پیش روی این گروه فولادی مربوط به ادوار گذشته است که پیش بینی می‌شود اقدامات لازم برای بهبود شرایط تولید در این شرکت را شاهد باشیم.

عموری عنوان کرد: تاکنون موافقت سازمان صمت استان و همچنین اتاق بازرگانی ایران برای صدور کارت بازرگانی این شرکت اخذ شده اما نیاز است برخی تعهدات به وجود آمده در بانک صنعت و معدن و همچنین گمرکات استان رفع شود.

دبیر شورای گفت ‌و گوی دولت و بخش خصوصی خوزستان با اشاره به اینکه بخشی از این هماهنگی ها از سوی پارلمان بخش خصوصی انجام گرفته، تاکید کرد: در ادامه این فرآیند لازم است تا شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران مستندات خود برای رفع تعهد از بانک صنعت و معدن را رسما ارائه دهد.

کد خبر: ۳۵٬۶۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha