۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
زنجان در جذب سرمایه‌گذار خارجی رتبه یک کشوری را دارد
استاندار زنجان:

زنجان در جذب سرمایه‌گذار خارجی رتبه یک کشوری را دارد

زنجان- حقیقی، استاندار زنجان، با بیان اینکه استان در جذب سرمایه گذاری خارجی رتبه یک کشوری را دارد، گفت: این استان با سرمایه گذاری خارجی ۱۵۶ میلیون دلاری عملکرد خوبی دارد.

فتح الله حقیقی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه زنجان از نظر امنیت موقعیت بسیار خوبی برای سرمایه گذاری دارد، اظهار کرد: وجود زیر ساخت مهم امنیت باعث شده سرمایه گذاران در این استان ورود خوبی داشته باشند.

وی با بیان اینکه این استان در جذب سرمایه گذاری خارجی رتبه یک کشوری را دارد، گفت: این استان با سرمایه گذاری خارجی ۱۵۶ میلیون دلار در کشور عملکرد خوبی دارد.

استاندار زنجان، با بیان اینکه در سال جاری واحد تولیدی و صنعتی در استان تعطیل نشده است، گفت: با احیای واحدهای تولیدی و صنعتی چهار هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری تقویت و تثبیت شده است.

حقیقی تاکید کرد: ارتقای جایگاه سرمایه‌گذاری خارجی در زنجان یکی از رویکردهای مهم دولت است و برای تحقق این مهم در سال جهش تولید برنامه ریزی لازم انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه زنجان در فضای کسب و کار رتبه دوم کشوری را دارد، ابراز داشت:  این استان درنرخ مشارکت اقتصادی هم رتبه برتر در سطح کشور را دارد.

استاندار زنجان افزود: با تمهیدات و اقدامات اتخاذ شده، استان در شرایط کنونی وضعیت مساعدی برای سرمایه‌گذاری خارجی دارد و باید از این فرصت به خوبی استفاده کرد.

حقیقی با بیان اینکه برگشت واحدهای تولیدی تعطیل‌شده به چرخه تولید از اولویت‌های مهم در سالجاری است، گفت: طی سال گذشته عملکرد خوبی در این زمینه انجام گرفت و در سالجاری هم با قوت خوبی انجام خواهد شد.

کد خبر: ۳۵٬۵۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha