۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰
نمایشگاه‌ توانمندی های استان‌های مختلف در تبریز برگزار شود
استاندار آذربایجان شرقی:

نمایشگاه‌ توانمندی های استان‌های مختلف در تبریز برگزار شود

تبریز- استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های شهر تبریز و استان آذربایجان شرقی گفت: نمایشگاه‌ توانمندی های استان‌های مختلف در تبریز برگزار شود.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدرضا پورمحمدی دوشنبه شب در آیین افتتاح نمایشگاه توانمندی های استان کرمان در محل نمایشگاه بین‌ المللی تبریز با بیان اینکه آذربایجان شرقی ظرفیت های بالای اقتصادی، صنعتی و تولیدی دارد، گفت: ما از برگزاری نمایشگاه های مختلف در شهر تبریز استقبال می کنیم و استان های مختلف می توانند از این پتانسیل ها استفاده کنند.

پورمحمدی با بیان اینکه این استان امکانات بسیاری دارد و می توان از این فرصت ها استفاده کرد، ادامه داد: ما باید توانایی های خود را عرضه کنیم تا دیده شویم، به خصوص که امروز در زیر تحریم‌های ظالمانه قرار داریم.

استاندار آذربایجان‌شرقی با استقبال از برپایی نمایشگاه توانمندی های استان کرمان در تبریز گفت: تحریم ها باعث می شود که بیشتر به توانمندی خود پی ببریم.

وی ادامه داد: امیدواریم خیلی از توانمندی‌های ناشناخته استان‌های کشور، در این نمایشگاه‌ها شناخته شوند.

نخستین نمایشگاه توانمندی های استان کرمان در زمینه های کشاورزی، صنعت و معدن، بازرگانی، خودروسازی، گردشگری، صنایع فولاد، مس و صنایع دستی با حضور محمدجواد فدائی استاندار کرمان و محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی در سالن شهریار نمایشگاه بین المللی تبریز به مدت پنج روز افتتاح شد.

همچنین نمایشگاه فرش دستبافت ایران - تبریز از استان های آذربایجان شرقی، قم، اصفهان و کردستان به مدت ۵ روز در  سالن پروین اعتصامی دایر است.

کد خبر: ۳۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha