۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲
استقرار ۱۷۰۰ واحد صنفی در شهرک صنفی شیخ آباد
استاندار البرز خبر داد:

استقرار ۱۷۰۰ واحد صنفی در شهرک صنفی شیخ آباد

کرج- استاندار البرز گفت: با ارتقا زیرساخت‌ها و پیگیری مطالبات صنوف درصدد هستیم بزودی یک‌ هزا ر و ۷۰۰ واحد صنفی در شهرک صنفی شیخ آباد مستقر شوند.

به گزارش بازار به نقل از استانداری البرز، عزیزالله شهبازی در بازدید از شهرک صنفی شیخ آباد که روز پنجشنبه انجام شد، با اشاره به اینکه ایجاد این شهرک یک طرح ملی بوده و سال ها پیش در البرز جانمایی شده است، افزود: این مجتمع در منطقه ۲ شهرداری کرج قرار دارد.

وی اظهار کرد: طی یک سال و نیم گذشته تمرکز ویژه ای برای حل مشکلات چندین ساله این شهرک صورت گرفت و اکنون ۷۰۰ واحد صنفی در آن مستقر شده و فعال هستند.

وی گفت: این پیگیری ها را به دلیل حرمتی که اصناف دارند و اینکه همواره در جریانات اجتماعی در قالب رسته های مختلف بسیار ساعی هستند همچنین به صورت ویژه در مدیریت بیماری کرونا کمک حال و موثر بودند، در دستور کار قرار دادیم.

​​​​​​شهبازی با بیان اینکه از هزار و ۷۰۰ واحدی که قرار است مستقر شوند حدود ۷۰۰ واحد مستقر شده اند، افزود: اکنون صنوف مستقر در این شهرک مطالباتی برای دریافت خدمات دارند که احداث پست برق و زیباسازی سیما و منظر این مجموعه توسط شهرداری از جمله آن است. 

استاندار البرز اضافه کرد: این شهرک پروژه بزرگی است که هزار و ۷۰۰ واحد در یک محدوده ۳۵ هکتاری مستقر می شوند و زمینی نیز برای بحث درمان اختصاص داده شده است.

وی افزود: برای ساماندهی و حل مشکلات این مجموعه معاون اقتصادی استانداری و شهرداری وظف به انجام امور شده اند.

شهبازی بیان کرد: انتظار داریم همه واحدها شروع به کار کنند و تحقق تعهدات خود را با اهتمام ویژه تا انتها دنبال می کنیم.

کد خبر: ۳۵٬۳۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha