۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷
اختصاص ۳۰ هکتار زمین برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در اسدآباد
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان خبر داد:

اختصاص ۳۰ هکتار زمین برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در اسدآباد

همدان - مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: ۳۰ هکتار زمین در بالا دست شهرک یادگار اسدآباد برای ساخت مسکن‌های طرح اقدام ملی درنظر گرفته شده است.

به گزارش بازار  و به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان همدان، داریوش حسینی با اشاره به اینکه اقدام ملی در شهرستان اسدآباد آغاز و اراضی طبق صورتجلسه به مسکن داده شده است، بیان کرد: طرح اقدام ملی که مدتی است در کشور کلید خورده در همدان متناسب با نیاز شهرستان‌ها و مرکز استان ثبت نام شده که در مرحله اول سه هزار نفر متقاضی و در بازگشایی مجدد ۱۶ هزار نفر و در مجموع ۱۹ هزار نفر در سامانه ثبت نام کردند.

وی یادآور شد: در حال پالایش شرایط چهار گونه متأهل بودن، داشتن سابقه سکونت در همدان، نداشتن سابقه مالکیت و عدم استفاده از تسهیلات دولتی این ۱۹ هزار نفر هستیم.

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان با اشاره به مشکل تعاونی مسکن فرهنگیان اسدآباد افزود: در شهرستان اسدآباد ۳۰ هکتار زمین در بالا دست شهرک یادگار برای ساخت مسکن‌های طرح اقدام ملی در نظر گرفته شده که هشت هکتار آن در صورت تأیید ساخت و داشتن استحکام کافی خاک در اولویت احداث قرار می‌گیرد.

حسینی گفت: وضعیت ۵۰۰ فرهنگی شهرستان اسدآباد که ۱۵ سال پیش برای شرکت تعاونی خود پول واریز کرده‌اند با کمک فرماندار بررسی می‌شود.

کد خبر: ۳۵٬۳۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha