۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰
۵۹۰۰ مورد بازرسی از اصناف کردستان انجام شد
در راستای مبارزه با عرضه کالای قاچاق؛

۵۹۰۰ مورد بازرسی از اصناف کردستان انجام شد

کردستان - رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان از انجام پنج هزار و ۸۹۴ مورد بازرسی در راستای مبارزه با عرضه کالای قاچاق در سطح بازار استان طی سال جاری خبرداد.

فرزاد سردارزاده در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: طی سال جاری پنج هزار و ۸۹۴ مورد بازرسی در زمینه مقابله و مبارزه با عرضه کالای قاچاق در سطح بازار استان کردستان انجام شده است.

وی اضافه کرد: این بازرسی ها منجر به کشف و ضبط  انواع و اقسام کالای قاچاق از جمله سیگار، لوازم آرایشی و بهداشتی، غذایی و لوازم خانگی شده است.

رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان افزود: ۹۶ فقره پرونده به ارزش سه میلیارد و ۷۹۷ میلیون و ۳۴۷ هزار و ۴۸۰ ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده است.

سردارزاده یادآور شد: علاوه بر گشت و بازرسی انجام شده توسط نیروهای سازمان در ۱۰ ماهه امسال  ۲ هزار و ۴۸۹ مورد گشت مشترک هم انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: ۸۳۱ مورد از این بازرسی ها منجر به تشکیل پرونده به ارزش ریالی ۱۲ میلیارد و ۵۲۶ میلیون و ۹۱۵ هزار ریال شده است.

رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان افزود: شهروندان می توانند از طریق تماس با شماره ۱۲۴ هر گونه تخلف اقتصادی در راستای عدم درج قیمت، صدور فاکتور، تقلب، گرانفروشی را  اعلام کنند.

کد خبر: ۳٬۵۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha