۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۱
بررسی ۱۸۲ طرح سرمایه‌گذاری اشتغال‌زا در منطقه آزاد ارس
مدیر سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد ارس خبر داد:

بررسی ۱۸۲ طرح سرمایه‌گذاری اشتغال‌زا در منطقه آزاد ارس

تبریز- مدیر سرمایه‌گذاری، بانک و بیمه سازمان منطقه آزاد ارس گفت: امسال ۱۸۲ طرح سرمایه‌گذاری اشتغال زا در منطقه آزاد ارس بالغ بر ۸ هزار میلیارد تومان بررسی و آماده سازی شده است.

به گزارش بازار، سعید حیدری اظهار کرد: امسال ۱۸۲ پرونده طرح سرمایه گذاری  به مدیریت سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ارس واصل و پس ازبررسی های لازم  و طرح آنها درکمیته کارشناسی، پرونده ها برای بررسی نهایی به کمیسیون اقتصادی ارسال شده است.

وی افزود: از این تعداد پرونده ارسالی به کمیسیون اقتصادی، برای ۱۲۹ طرح سرمایه گذاری به مبلغ  ۳۵۰۴ میلیارد تومان سرمایه گذاری ریالی و افزون بر ۲۰۸ میلیون دلار سرمایه گذاری ارزی  مجوز سرمایه گذاری صادر شده و بر اساس پیش بینی های اولیه توسط متقاضیان در طرح های ارایه شده، ظرفیت اشتغال ۳۰ هزار نفری را برای منطقه آزاد ارس فراهم می کند.

حیدری اظهار کرد: این تعداد پرونده واصله به این مدیریت در  ۲۴ جلسه و با صرف ۴۸۰ نفر ساعت در کمیته کارشناسی به طور کامل مورد کار کارشناسی قرار گرفته است.

وی همچنین با اشاره به مجوزهای فعالیت اقتصادی صادر و تمدید شده در منطقه آزاد ارس نیز گفت: در ۹ ماهه امسال در مجموع ۱۸۰ مجوز فعالیت اقتصادی صادر شده است که ۶۰ مورد از آنها مجوزهای تمدیدی و ۱۲۰ مجوز برای اولین بار صادر شده است.

حیدری بیان کرد: در همین مدت زمانی تعداد ۱۶۷ مجوز ثبت شرکت نیز توسط کارشناسان این مدیریت نیز صادر شده است.

کد خبر: ۳٬۵۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha