۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱
سازمان خصوصی‌سازی و وزارت نفت دقت کنند، بازار سرمایه برنامه ریزی دارد
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار:

سازمان خصوصی‌سازی و وزارت نفت دقت کنند، بازار سرمایه برنامه ریزی دارد

قالیباف، معاون وزیر اقتصاد و امور دارائی اصل تاکید کرد: وقتی سازمان خصوصی‌سازی و وزارت نفت یک تعهدی را برای عرضه شرکت‌ها اعلام می‌کنند باید دقت لازم را در این رابطه داشته باشند، زیرا بازار سرمایه برنامه‌ریزی دارد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، حسن قالیباف اصل رئیس سازمان بورس، به نوسانات این روزهای بازار سرمایه و تاثیر ای تی اف ها بر آن اشاره کرد و گفت: همیشه اخبار مختلف وارد بازار سرمایه می‌شود و به همین سبب بازار دچار عکس‌العمل‌هایی خواهد شد.

 وی در ادامه افزود:  بازار سرمایه نمی‌تواند حالت ساکن داشته باشد و دائما در حال نوسان است، اما به این بستگی دارد که چه اخباری به بازار برسد.

رئیس سازمان بورس به عدم عرضه ای تی اف ها و تاثیر آنها بر بازار اشاره و اظهار کرد: در مورد این ای تی اف ها هم برای عرضه آنها اطلاع‌رسانی شده بود و این کنسلی باعث شد که یک چنین اتفاقی در بازار بیفتد ولی واقعیت این است که عدم عرضه ای تی اف ها بر ارزش بازار این شرکت‌ها تاثیر خاصی ندارد.

معاون وزیر اقتصاد و اموردارایی در ادامه افزود: قاعدتا؛ ارزش شرکت‌ها در بازار سرمایه متفاوت است و سرمایه‌گذارها باید دقت لازم را در این باره داشته باشند؛ بنابراین ارزش شرکت‌ها مستقل هستند و به این که یک ای تی اف تشکیل شود و یا نشود مربوط نمی‌شود.

قالیباف اصل تاکید کرد: وقتی سازمان خصوصی‌سازی و وزارت نفت یک تعهدی را برای عرضه شرکت‌ها اعلام می‌کنند باید دقت لازم را در این رابطه داشته باشند، زیرا بازار سرمایه برنامه‌ریزی دارد.

کد خبر: ۳۴٬۹۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha