۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۷
هفت هزار و ۲۵۸ فقره پرونده در سامانه کارا در زنجان ثبت نهایی شده است
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان:

هفت هزار و ۲۵۸ فقره پرونده در سامانه کارا در زنجان ثبت نهایی شده است

زنجات-یوسفی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان، با بیان اینکه تاکنون تاکنون بیش از هفت هزار و ۲۵۸ فقره پرونده در سامانه کارا در استان زنجان ثبت نهایی شده است، گفت: این تعداد پرونده ۱۴۰ میلیارد تومان از تسهیلات را شامل می شود. 

محمدرضا یوسفی در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: در راستای حمایت از مشاغلی که تحت تاثیر کرونا آسیب دیده‌اند دولت تسهیلات لازم را در ۱۴ رسته به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌کند.

وی با بیان اینکه تاکنون تاکنون بیش از هفت هزار و ۲۵۸ فقره پرونده در سامانه کارا در استان زنجان ثبت نهایی شده است، اظهار کرد: این تعداد پرونده ۱۴۰ میلیارد تومان از تسهیلات را شامل می شود. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان، با بیان اینکه بیش از ۴۸۸ میلیارد تومان تسهیلات کسب و کار برای حمایت از مشاغل در استان زنجان پیش بینی شده است، گفت:پرداخت تسهیلات از سوی بانک های استان کند است. 

یوسفی با بیان اینکه کارگاه‌های دارای کد بیمه تامین اجتماعی می‌توانند از تسهیلات استفاده می کنند، تاکید کرد: کسب و کارهای فاقد کد کارگاهی هم از تسهیلات استفاده می کنند. 

وی ابراز کرد: مدت باز پرداخت تسهیلات ۲۴ ماهه و با کارمزد ۱۲ درصد بوده و از آبان ماه می‌توانند اقساط خود را پرداخت کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان، تصریح کرد: با پرداخت این میزان تسهیلات اشتغال بیش از چهار هزار و ۵۰۰ نفر در استان تثبیت می شود.

کد خبر: ۳۴٬۶۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha