۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
واحدهای تولیدی تعطیل شده بر اثر کرونا در ایلام مورد حمایت بانک ها قرار گیرند
استاندار ایلام:

واحدهای تولیدی تعطیل شده بر اثر کرونا در ایلام مورد حمایت بانک ها قرار گیرند

ایلام- استاندار ایلام با اشاره به سال جهش تولید، گفت: واحدهای تولیدی تعطیل شده بر اثر کرونا در ایلام مورد حمایت بانک ها قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار بازار، قاسم سلیمانی‌دشتکی صبح امروز دوشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در محل استانداری ایلام اظهار کرد: در سال جهش تولید، تمام تلاش مجموعه دولت برداشتن موانع از پیش پای تولید و تسهیل امور در این شرایط است تا بتوان شعار جهش تولید را محقق کرد.

وی به ضرورت تداوم جلسات ستاد تسهیل برای رفع موانع تولید و گره گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی استان تاکید کرد و گفت: در خصوص واحدهایی که بر اثر کرونا تعطیل شده و با مشکلات عدیده مواجه شده اند، اکنون بانک ها، بیمه و مالیات باید با دقت نظر و توجه بیشتری همراهی خود در تقسیط بدهی ها و حذف جرائم را نشان دهند.

استاندار ایلام خواستار همکاری دستگاه های متولی با مردم به ویژه آسیب دیدگان از کرونا شد و گفت: در این شرایط سخت کرونایی و تحریمی‌ لازم است نهایت همکاری و کمک به مردم لحاظ شود.

سلیمانی دشتکی افزود: دولت در این شرایط باید تسهیل گر امر تولید و حامی مجریان طرح های تولیدی باشد نباید با سنگ اندازی و سخت گیری و اعمال جرائم فشار مضاعفی بر واحدهای تولیدی وارد کند.

استاندار ایلام همچنین از بانک های استان خواست مجریان واحدهای تولیدی که به موقع بدهی های بانکی را پرداخت می کنند و منابع دولت را باز می گردانند و خوش حساب هستند علاوه بر حذف جرائم در آزاد سازی مازاد وثایق با آنها همراهی کنند.

سلیمانی دشتکی برخی از مجریان تنها تسهیلات را دریافت می کنند و بدهی خود را به بانک پرداخت نمی کنند و خوش حساب نیستند، بانک و دستگاه های دولتی نمی توانند از آنها حمایت کنند.

کد خبر: ۳۴٬۶۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha