۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
۱۵۰ هزار هکتار از اراضی ملی استان زنجان سند تک برگی دارند
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری زنجان:

۱۵۰ هزار هکتار از اراضی ملی استان زنجان سند تک برگی دارند

زنجان- آقاجانلو، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری زنجان با بیان اینکه ۱۵۰ هزار هکتار از اراضی ملی استان سند تک برگی دارند، گفت: این در حالی است که در ۸۵ درصد از اراضی ملی استان طرح کاداستر اجرا نشده است.

خلیل آقاجانلو در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه  ۱۵۰ هزار هکتار از اراضی ملی استان زنجان سند تک برگی دارند، گفت: این در حالی است که در ۸۵ درصد از اراضی ملی استان هنوز طرح کاداستر اجرا نشده است.

وی اظهار کرد: طرح کاداستر از ۴۲۲ هزار و ۱۹۵ هکتار مساحت کل در ۲۰۹ پلاک از اراضی ملی به مساحت ۲۵۹ هزار و ۳۱۰ هکتار انجام شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری زنجان گفت: امسال با تامین اعتبار از محل صندوق توسعه ملی  ۳۰۰ هزار هکتار معادل ۳۰ درصد اراضی ملی استان سند دار می شود.

آقاجانلو با بیان اینکه تثبیت مالکیت و برنامه‌ریزی برای مدیریت یکپارچه اراضی، ساماندهی و تعیین تکلیف اراضی تصرفی سنواتی و اختلافی، صدور اسناد مالکیت و شناسنامه‌دار کردن اراضی، فراهم شدن بستر پایش و جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی از اهداف اجرای طرح کاداستر است، تصریح کرد:  زنجان جزو استان‌های پیشتاز اجرای طرح حدنگاری یا کاداستر در کشور است. 

وی تاکید کرد: در سال جهش تولید اجرای طرح کاداستر با برنامه ریزی منسجم انجام می شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری زنجان، ابراز کرد: طرح کاداستر برای حوزه های آبخیز،اراضی جنگلی، اطراف شهر و مناطقی که در معرض تهدید و تخریب هستند در اولویت می باشد.

کد خبر: ۳۴٬۶۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha