۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
اهدای ۵ هزار سری جهیزیه به خانواده‌های محروم به ارزش ۷۰ میلیارد تومان
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) خبر داد

اهدای ۵ هزار سری جهیزیه به خانواده‌های محروم به ارزش ۷۰ میلیارد تومان

مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، از اهدای ۵ هزار سری جهیزیه به ارزش ۷۰ میلیارد تومان به خانواده‌های کمتر برخوردار در مناطق محروم کشور خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، محمد مخبر، افزود: سه مسئله مهم برای افزایش ازدواج در بین جوانان، اشتغال، مسکن و جهیزیه است و ما در هر سه مورد، تلاش کرده ایم تا بتوانیم به جوانان کمک کنیم.

وی گفت: در بحث مسکن، توانسته ایم حدود ۴۰ هزار مسکن در اختیار بخش محروم جامعه قرار دهیم ضمن اینکه در حال ساخت ۵۰ هزار مسکن ارزان قیمت در سراسر کشور هستیم.

مخبر اضافه کرد: در بحث اشتغال که محوری‌ترین فعالیت ستاد است هم اکنون در حال اجرای روزانه ۳۰۰ طرح که هر کدام حداقل هزار اشتغال در پی دارد را در دست اجرا داریم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: یکی دیگر از فعالیت‌های ستاد، بحث تهیه جهیزیه است که ما در مدت یکسال گذشته، توانسته ایم ۱۲ هزار سری جهیزیه را در اختیار خانواده‌های کمتر برخوردار قرار دهیم و امروز هم در مراسمی، پنج هزار جهیزیه آماده شده که هر کدام از آن‌ها بین ۱۰ تا ۱۴ قلم کالا ست و ارزش تقریبی هر کدام از آنها، حدود ۱۴ میلیون تومان است که مجموعه آن ۷۰ میلیارد تومان می‌شود.

مخبر افزود: پنج هزار جهیزیه تهیه شده، امروز توسط سه هزار و ۵۰۰ گروه جهادی در سراسر کشور توزیع خواهد شد و ستاد، برنامه دارد که امسال تا سقف ۱۰ هزار سری جهیزیه در اختیار قشر محروم جامعه قرار دهد.

وی افزود: برنامه ما این است که هر تعداد جهیزیه که از طرف خیرین به سازمان ما برای اهدا سپرده شود ما نیز به همان تعداد جهیزیه تهیه کنیم و تا پایان سال حداکثر تا سقف ۱۰ هزار سری جهیزیه در اختیار خانواده‌های محروم کشور قرار دهیم.

کد خبر: ۳۴٬۴۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha