۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴
طرح توزیع الکترونیک گاز مایع در استان سمنان آغاز به‌کار کرد
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود:

طرح توزیع الکترونیک گاز مایع در استان سمنان آغاز به‌کار کرد

شاهرود- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود از اجرای طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع از بیستم مرداد ماه در استان سمنان خبر داد و گفت: افراد واجد شرایط برای دریافت سوخت مورد نیاز باید به سامانه پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار بازار، علی اکبر عربعامری ظهر یکشنبه در نشستی با حضور اصحاب رسانه به میزبانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود از اجرای طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع از بیستم مرداد ماه در استان سمنان خبر داد و بیان کرد: شاهرود یکی از ۱۰ منطقه منتخب کشور برای اجرای این طرح به صورت پایلوت است. 

وی با اشاره به مزیت های توزیع الکترونیک گاز مایع ابراز کرد: حذف حواله‌های کاغذی و سهولت انجام کار با استفاده از کارت بانکی و کاهش وقت از جمله مزیت های طرح هستند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود اعلام کرد: مردم استان سمنان که واجد شرایط دریافت سوخت گاز مایع هستند، می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی به آدرس https://newtejaratasan.niopdc.ir  نسبت به ثبت مشخصات و احراز هویت در این‌ سامانه اقدام کنند.

عربعامری با بیان اینکه با فراهم ساختن زیرساخت‌های لازم و تعامل با بانک تجارت، طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع در این منطقه آماده اجرایی شدن است، تاکید کرد: با اجرای این طرح ساماندهی توزیع سوخت با کارت بانکی، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه و تأمین نیاز مصرف‌کنندگان مشمول دریافت گاز مایع به نرخ مصوب، محقق خواهد شد.

کد خبر: ۳۴٬۴۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha