۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
ورود شاخص به کانال ۴۱۷ هزار واحد/ نمادهای بزرگ نیز افزایشی شدند
گزارش لحظه ای بورس؛

ورود شاخص به کانال ۴۱۷ هزار واحد/ نمادهای بزرگ نیز افزایشی شدند

شاخص کل امروز باز هم روند صعودی را ادامه داده و وارد کانال جدیدی از صعود شد، شاخص کل در پایان معاملات امروز با رشد ۵۷۹۰ واحدی به کانال ۴۱۷ هزار واحد رسید، شاخص کل در مجموع امروز رشد ۱.۴۱ درصدی داشت.

به گزارش خبرنگار بازار، شاخص کل امروز باز هم روند صعودی را ادامه داده و وارد کانال جدیدی از صعود شد، شاخص کل در پایان معاملات امروز با رشد ۵۷۹۰ واحدی به کانال ۴۱۷ هزار واحد رسید، شاخص کل در مجموع امروز رشد ۱.۴۱ درصدی داشت، اما شاخص کل قیمت هم وزن نیز که این روزها مورد توجه فعالان بازار سرمایه قرار گرفته با رشد خوب ۲.۸۰ درصدی ۳۶۹۱ واحد صعود کرد.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۱.۲۰ درصدی همگام با بورس رشد خوبی را تجربه کرد. از بین گروه های بورسی، گروه رایانه و فعالیتهای وابسته امروز در تمام نمادها مثبت بود و بیشتر نمادهای آن روز پرتقاضایی داشتند و چند نماد نیز تا آستانه صف خرید قرار گرفته و یک نماد نیز به صف خرید رسید.

گروه های بانکی روزی پر نوسان داشتند در صورتی که برخی از غول های بانکی نظیر بانک ملت و تجارت در محدوده منفی قرار داشتند برخی از نمادهای بانکی به صف خرید رفتند. در گروه واسطه گری مالی ۵ نماد از ۶ نماد در محدوده صف خرید قرار گرفتند. گروه سرمایه گذاری نیز همچنان به رشد خود ادامه داده و تمام نمادهای آن سبز بودند. محصولات کانی غیرفلزی نیز نمادهای سبزی را برای سهامداران به ارمغان آورد. گروه کاشی و سرامیک که در چهارشنبه نیز روز پرتقاضایی داشت به رشد خود ادامه داد و امروز کاملا سبز رنگ بود. دارویی ها نیز بسیار پرتقاضا بودند تا تحلیل برخی از کارشناسان که دارویی ها رشد خود را انجام داده اند باطل شود، بسیاری از این نمادها در موقعیت صف خرید بودند. نفتی ها امروز پرنوسان بوده و برخی از نمادها قرمزپوش برخی دیگر سبز پوش شدند.

شیوع ویروس کرونا اوضاع فلزات اساسی را خراب کرده و در صورتی که برخی از نمادهای این گروه گزارش بسیار عالی را از فروش خود منتشر کرده اند که نسبت به تابستان و بهار امسال رشد ۷۰ درصدی دارد اما این گروه در محدوده منفی قرار گرفته است البته برخی از نمادهای این گروه همچنان پرتقاضا هستند.

خودروییها نیز امروز پرچمدار رشد شاخص کل بورس بوده و تاثیر خوبی بر شاخص کل بورس برجای گذاشتند.

کد خبر: ۳٬۴۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha