۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
اهدای ۹۱ سری جهیزیه در گلستان/ توزیع بسته معیشتی در مناطق محروم ادامه می‌یابد
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان خبر داد:

اهدای ۹۱ سری جهیزیه در گلستان/ توزیع بسته معیشتی در مناطق محروم ادامه می‌یابد

گرگان- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گلستان از اهدای ۹۱ سری جهزیه در گلستان خبر داد و گفت: ۳۲ سری از این تعداد جهیزیه به مناسبت عید غدیر به دختران کم بضاعت مناطق محروم استان اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان، محمد مهدی سلمانزاده ضمن تبریک عیدالله الاکبر و روز عید غدیر اظهار کرد: همزمان با روز عید غدیر خم تعداد ۳۲ سری جهیزیه به دختران کم بضاعت مناطق محروم گلستان اهدا شد.

وی افزود: این کار در راستای پیوستن به پویش «ایران همدل» انجام و از مجموع پنج هزار سری جهیزیه در مناطق محروم و کم برخوردار توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ۳۲ سری در استان گلستان توزیع شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گلستان ادامه داد: این طرح با نام «پویش احسانه» با هزینه چهار میلیارد ریال انجام و تاکنون ۹۱ سری جهیزیه در استان گلستان با همکاری نیروهای جهادی همکار ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) توزیع شده است. 

وی تصریح کرد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با راه‌اندازی پویش ملی «همدلی و احسان» با تمام قدرت در کنار مردم به ویژه آسیب‌دیدگان کرونا در کمک رسانی در تمامی زمینه‌ها از جمله بسته بهداشتی و اقلام ضدکرونایی در مناطق قرمز و مناطق کم‌ برخوردار، توزیع بسته‌های معیشتی پروتئینی، اطعام دهی گسترده در استان و ... ایستاده است.

سلمانزاده گفت: در روزهای ابتدایی ماه محرم نیز بسته‌های معیشتی دیگری در استان توزیع می‌شود و این خدمات تا هرجا که لازم باشد ادامه می‌یابد.

کد خبر: ۳۴٬۳۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha