۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷
برون رفت از شرایط بد اقتصادی نیازمند هماهنگی قواست
نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس:

برون رفت از شرایط بد اقتصادی نیازمند هماهنگی قواست

آصفری، نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس اعتقاد دارد به حاشیه کشیده شدن مشکلات اقتصادی، صرفا سبب افزایش دغدغه های معیشتی مردم می شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمد حسن آصفری، در خصوص اولویت های کاری مجلس یازدهم در راستای رفع مشکلات اقتصادی مردم، گفت: متاسفانه برخی جریان ها تلاش دارند دغدغه های معیشتی جامعه را درگیر مسائل حاشیه ای کنند در حالی که باید مشکلات را به صورت کارشناسی برطرف کنیم.

نماینده مردم اراک و خنداب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی زمان باقی مانده یکساله دولت تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۰ را فرصت کافی برای حل مشکلات نمی دانند، اظهار کرد: این مهم در حالیست که اگر جریان های سیاسی درصدد کمک به پیشرفت کشور هستند باید در کنار مسئولان اجرایی قرار بگیرند تا امور به درستی انجام و کاستی ها برطرف شود.

وی با تاکید بر اینکه اولویت کاری قوه مقننه بر مبنای توجه به معیشت مردم است، ادامه داد: باید با نظارت بر اجرای قوانین اقتصادی و همچنین بررسی اقدامات صورت گرفته از سوی مسئولان، ریشه ناکارآمدی ها مشخص و برای آنها راهکار پیش بینی شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه قوه مقننه آمادگی دارد تا لوایح اقتصادی دولت را به طور سریع مورد بررسی قرار دهد، افزود: در واقع مسئولان اجرایی درک مناسب تری از شرایط اقتصادی و بازار دارند و می توانند با ارائه لوایح، کاستی ها را با استفاده از ظرفیت های قانونی مرتفع کنند.

نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: قطعا برای برون رفت از شرایط کنونی اقتصادی کشور نیاز به برداشتن گام های هماهنگ بین سه قوه است.

کد خبر: ۳۴٬۱۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha