۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳
شرکت دانش بنیان پیام نور همدان دستگاهی با قابلیت ردیابی خودرو را به تولید رساند
رئیس دانشگاه پیام نور همدان:

شرکت دانش بنیان پیام نور همدان دستگاهی با قابلیت ردیابی خودرو را به تولید رساند

همدان - رئیس دانشگاه پیام نور همدان با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور استان همدان رتبه اول را در همکاری مرکز رشد کسب کرده و بالاترین شرکت دانش بنیان و هسته کارآفرینی را دارد گفت: شرکت دانش بنیان این مجموعه دستگاهی با قابلیت ردیابی خودرو را به تولید رسانده است.

به گزارش خبرنگار بازار، صفی الله صفایی بعدازظهر چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران به وضعیت شیوع کرونا در کشور اشاره کرد و با بیان اینکه بیماری کرونا شرایط را برای کشور و به خصوص در حوزه آموزش و به طور خاص در حوزه آموزش دانشگاهی بسیار سخت کرده است، ادامه داد: دانشگاه پیام نو استان همدان ۱۰ هزار دانشجو دارد که هشت هزار نفر در دوره کارشناسی و دو هزار دانشجو در دوره کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل هستند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور استان همدان رتبه اول در همکاری مرکز رشد را کسب کرده و بالاترین شرکت دانش بنیان و هسته کارآفرینی را دارد، افزود: سه مرکز رشد و چهار مرکز فناور در دانشگاه پیام نور استان همدان فعالیت دارند.

صفایی با اشاره به اینکه ۳۳ واحد در مراکز رشد مستقر است که کار پژوهشی انجام می‌دهند، یادآور شد: یکی از شرکت‌ها تولید خود را به درآمدزایی رسانده است.

وی گفت: تولید این شرکت دستگاهی است که قابلیت ردیابی خودرو را دارد.

صفایی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور ۳۰ درصد سهم قبولی ارشد کل کشور را به خود اختصاص داده است افزود: اکثراً دانشجویان دانشگاه پیام نور در مقاطع کارشناسی ارشد نفرات برتر هستند.

کد خبر: ۳۴٬۰۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha