۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات کرونایی به کرمانی ها پرداخت شد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمان:

۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات کرونایی به کرمانی ها پرداخت شد

کرمان- اسماعیلی، مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی کرمان میزان تسهیلات کرونایی در نظر گرفته شده برای استان کرمان را هزار و ۱۴۰ میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: تاکنون فقط ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

رضا اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار بازار در خصوص برنامه اشتغال‌زایی کرمان در سال ۹۹ و تعهد دستگاه‌ها در ایجاد اشتغال بیان داشت: طبق برنامه اشتغال امسال استان کرمان، تعهد دستگاه‌ها بر ایجاد ۴۲ هزار شغل است که باید تا پایان مرداد ۱۰ درصد آن محقق شود. 

وی با اشاره به شروع کرونا و ریزش اشتغال در استان به دلیل مشکلات اقتصادی ناشی از آن افزود: بر اساس آمار اعلام شده از سوی تامین اجتماعی در حال حاضر شاهد ریزش ۶ هزار نفر نیرو در استان کرمان هستیم که با این شرایط باید برنامه اشتغال تا پایان سال جبران شود و اشتغال را در سال‌جاری به ۵۰ هزار مورد افزایش دهیم.

اسماعیلی گفت: در حال حاضر ۵ هزار و ۸۶۹ نفر وارد سامانه رصد شده‌اند که امیدواریم تا پایان سال شاهد محقق شدن کامل برنامه اشتغال در استان باشیم.

وی یادآور شد: استان کرمان در زمینه معرفی و درخواست تسهیلات کرونا رتبه هشتم را به خود اختصاص داده است ضمن اینکه در زمینه پرداخت این تسهیلات ما در جایگاه ۱۹ کشور قرار داریم.

مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمان میزان تسهیلات کرونایی در نظر گرفته شده برای استان کرمان را هزار و ۱۴۰ میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: تاکنون فقط ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

اسماعیلی یادآور شد: تعدادی زیاد متقاضی به بانک‌ها معرفی شده‌اند اما متاسفانه پرداختی انجام نشده است.

کد خبر: ۳۳٬۹۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha