۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
 ۱۶۰ میلیارد ریال پرونده تخلف اقتصادی در مازندران تشکیل شد
رئیس صمت مازندران:

۱۶۰ میلیارد ریال پرونده تخلف اقتصادی در مازندران تشکیل شد

ساری- رئیس صمت مازندران از تشکیل پرونده ۱۶۰ میلیاردی برای متخلفان اقتصادی طی ماه گذشته در استان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از صمت مازندران، حسنیقلی قوانلو با اشاره به تشکیل پرونده ۱۶۰ میلیاردی برای متخلفان اقتصادی در مازندران افزود: از ابتدای فروردین تا پایان تیرماه سال جاری تعداد شش هزار و ۵۶۷ پرونده برای واحدهای صنفی تولیدی توزیعی و شرکت های متخلف در استان مازندران تشکیل شده است.

وی گفت: در این بازه زمانی ۱۰۳ هزار و ۱۷۷ مورد بازرسی از بخش های مختلف کالایی و خدماتی از سوی بازرسان این سازمان صورت گرفته که منجر به تشکیل شش هزار و ۵۶۷ پرونده تخلف شده است.

وی با اعلام اینکه ارزش ریالی این پرونده ها بیش از ۱۶۰ میلیارد ریال بوده از ارجاع آن ها به شعب تعزیرات حکومتی خبر داد و بیشترین تخلف کشف شده را شامل عدم درج قیمت گرانفروشی، عدم صدور فاکتور و ... اعلام و تصریح کرد: در طی همین مدت دو هزار و ۶۳ مورد گزارش مردمی به ستاد خبری این سازمان ارسال شده است.

قوانلو اظهار داشت: تمامی گزارش های دریافتی رسیدگی شده که از این تعداد ۹۱۴ گزارش منجر به شناسایی تخلف و تشکیل پرونده شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در پایان از عموم شهروندان مازندرانی تقاضا کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی از قبیل گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، تقلب، احتکار و ... مراتب را به تلفن ۱۲۴ اطلاع رسانی کنند.

کد خبر: ۳۳٬۹۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha