۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۶
موانع تولید در قزوین حذف می‌شود
استاندار قزوین:

موانع تولید در قزوین حذف می‌شود

قزوین- جمالی‌پور، استاندار قزوین گفت: اگرچه مقررات و قوانین گاهی مسیر تولید را مسدود کرده است اما در تلاشیم تا در استان بخشی از این پروکراسی زائد و دست و پا گیر را حذف کنیم تا موانع تولید مرتفع شود.

هدایت الله جمالی پور در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: قانون برای این تدوین شده که مسیر را برای حرکت درست و هدایت همه افراد در جامعه فراهم کند، این در حالی است که گاهی شاهد این هستیم که همین قوانین مسیر تولید را با مشکل مواجه کرده است.

وی گفت: برخی از بخشنامه ها و قوانین برای مدت زمانی مشخص کاربردی بوده است اما امروز موجب شده تا کارآفرین و فعالین اقتصادی ما چالش بزرگ بروکراسی اداری را پیش روی خود داشته باشند که باید با مدیریت و شناسایی این خلاها برای رفع آن در استان تلاش کنیم.

استاندار قزوین گفت: امروز باید در استان و کشور اصلاحاتی فرهنگی صورت گیرد چرا که ما معتقدیم تولید کننده و اشتغالزا به عنوان فعال خط مقدم جنگ اقتصادی باید مورد احترام و پشتیبانی همه ما باشد و از مردم تا مسئولین خود را نسبت به این گروه موظف بدانند.

جمالی پور بیان کرد: قطعا با این نگرش به مسئله تولید خواهیم توانست بیشتر در مسیر حمایت از تولید داخلی گام برداریم و به حفظ اشتغال و اقتصاد در کشور کمک کنیم.

وی گفت: حذف بروکراسی اداری زائد در قزوین از مدت ها قبل آغاز شده است و با شناسایی نقاط ضعف تلاش کردیم تا در این حوزه مدیریت لازم را انجام دهیم و این روال نیز همچنان ادامه دارد.

استاندار قزوین گفت: حمایت از تولید حمایت از اقشار ضعیف جامعه، کارگران، اصناف و اقتصاد کشور است و همه باید خود را در این حوزه موظف بدانند.

کد خبر: ۳۳٬۸۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha