۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴
۱۴۷ هزار تن نهاده دامی در استان قزوین توزیع شد
رئیس جهاد کشاورزی قزوین:

۱۴۷ هزار تن نهاده دامی در استان قزوین توزیع شد

قزوین- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۴۷ هزار و ۵۴۰ تن نهاده‌های دام و طیور شامل سویا، ذرت و جو در این استان توزیع شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، فاطمه خمسه اظهار کرد: این مقدار نهاده‌ها شامل ۴۸ هزار و ۹۷۴ تن سویا، ۶۹ هزار و ۷۷۰ تن ذرت و ۲۸ هزار و ۷۹۶ تن جو است.

وی با بیان اینکه ۱۴ هزار و ۵۴۰ تن از این نهاده‌ها در مردادماه جاری توزیع شده است، اظهار داشت: تیرماه سال جاری ۳۲ هزار تن نهاده دامی در استان قزوین توزیع شده بود که نشان از اهتمام سازمان جهاد کشاورزی برای کمک به تولیدکنندگان بخش دام و طیور است.

خمسه با بیان اینکه بخش زیادی از نهاده‌های دام و طیور به شکل وارداتی در کشور تأمین می‌شود، اظهار داشت: توزیع نهاده‌های دامی از طریق اتحادیه‌ها و تشکل‌های بخش دام و طیور بین تولیدکنندگان دارای پروانه صنعتی صورت می‌پذیرد.

وی تصریح کرد: سهمیه نهاده‌ها برای هر استان از سوی وزارت جهاد کشاورزی و بر اساس شاخص‌های تولید و تعداد دام و طیور هر واحد تولیدی تعیین می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار کرد: با عنایت به سال جهش تولید، تأمین نهاده‌های دامی برای تولید کنندگان یکی اولویت‌های اصلی و مهم این سازمان به شمار می‌رود.

کد خبر: ۳۳٬۷۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha