۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹
اختصاص بخشی از ۳ درصد سهم توازن به پروژه‌های راه و شهرسازی استان سمنان
معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد:

اختصاص بخشی از ۳ درصد سهم توازن به پروژه‌های راه و شهرسازی استان سمنان

سمنان- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به مشکلات راه و شهرسازی استان سمنان گفت: بخشی از سه درصد سهم توازن به پروژه‌های راه و شهرسازی این استان اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرنگار بازار، نعمت‌الله ترکی بعدازظهر سه‌شنبه در دیدار با استاندار سمنان به میزبانی استانداری با اشاره به اینکه رفع مشکلات پروژه‌های اداره کل راه و شهرسازی در دستور کار قرار می‌گیرد، اظهار داشت: با اختصاص بخشی از سه درصد سهم توازن به پروژه‌های راه و شهرسازی این استان و پیگیری تخصیص‌های استانی می‌توان گامی مؤثر برای رفع مشکلات پروژه‌های این مجموعه برداشت.

وی بابیان اینکه چهار اداره کل مستقل در حوزه راه و شهرسازی در استان سمنان ایجاد می‌شود، تصریح کرد: این طرح در صورت موافقت سازمان اداری و استخدامی کشور در دستور کار قرار خواهد گرفت.

اصلاح ساختار سازمانی تشکیلات وزارت راه و شهرسازی
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه ادغام دو وزارتخانه‌ راه و ترابری و مسکن و شهرسازی در سال ۹۰ مشکلات عدیده‌ای را ایجاد کرد، افزود: با توجه به تفاوت حیطه‌ فعالیت تخصصی آن‌ها سبب شد تاکنون هدف‌گذاری کامل اولیه محقق نشود.

ترکی با اشاره به تغییر ساختار استانی و ملی این وزارتخانه بیان کرد: با توجه به تفکیک‌ها و ادغام‌های انجام‌شده در وزارت راه و شهرسازی می‌توان چنین نتیجه گرفت که در حال حاضر تشکیلات ایجادشده در سطح استان‌های کشور تقریباً وظایف دو اداره کل راه و شهرسازی و راهداری را به انجام می‌رسانند. ‌

وی اصلاح ساختار سازمانی تشکیلات وزارت راه و شهرسازی هم در حیطه‌ ملی و هم استانی را از مهم‌ترین اولویت‌های کاری مدیران این وزارتخانه عنوان کرد و یادآور شد: برای تحقق این هدف، ادارات حوزه راه و شهرسازی در سطح استان‌های کشور و به‌ویژه استان سمنان به‌صورت دو اداره‌ کل مستقل در حوزه‌ مسکن و شهرسازی و همچنین راهداری، حمل‌ونقل و لجستیک ایجاد می‌شود.

ارائه لیست پروژه‌های استانی و ملی استان سمنان به وزارت راه و شهرسازی
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی همچنین گفت: در این صورت تمامی اقدامات در حوزه ساخت، مرمت و نگهداری جاده‌ها در حیطه‌ی فعالیت ادارات راهداری، حمل‌ونقل و لجستیک خواهد بود.

ترکی بابیان اینکه با تصویب این طرح شاهد ایجاد چهار اداره کل مستقل در حوزه‌ شرق و غرب استان سمنان خواهیم بود، ابراز کرد: ارائه لیست کامل پروژه‌های استانی و ملی استان به وزارتخانه راه و شهرسازی در دستور کار مدیران این استان قرار گیرد.

کد خبر: ۳۳٬۷۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha