۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹
 نمایشگاه «فیتور» ایتالیا فرصتی برای ارائه ظرفیت‌های گردشگری اروند است
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند:

نمایشگاه «فیتور» ایتالیا فرصتی برای ارائه ظرفیت‌های گردشگری اروند است

آبادان - مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند حضور در چهملین دور از نمایشگاه بین‌المللی گردشگری «فیتور» اسپانیا را فرصتی مناسب برای ارائه خدمات و ظرفیت‌های گردشگری منطقه اروند دانست.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند، اسماعیل زمانی افزود: نمایشگاه «فیتور» ایتالیا یکی از شناخته‌شده‌ترین نمایشگاه‌های بین المللی در حوزه گردشگری محسوب می شود که در مجموع ۱۱ هزار و ۴۰ شرکت و از ۱۶۵ کشور جهان جاذبه‌ها و ظرفیت‌های گردشگری خود را به بازدیدکنندگاه و به ویژه به متخصصان و شرکت های فعال در این بخش عرضه می‌ کنند.

وی با اشاره به حضور نمایندگانی از مناطق آزاد کشور در نمایشگاه مذکور ادامه داد: آژانس های گردشگری و تورگردانان ایرانی نیز همانند سال‌های گذشته به منظور معرفی‌ ظرفیت ها، امکانات و جاذبه های گردشگری و هنری کشور، حضور فعال و پر رنگی در این نمایشگاه دارند.

این مقام مسئول این فرصت را زمانی مناسب برای ارائه خدمات گردشگری اروند عنوان کرد و خاطر نشان کرد: این نمایشگاه به شرکت‌کنندگان فرصتی می دهد تا با ارائه بروشور، عکس، فیلم، رسانه و حتی اجرای نمایش‌های سنتی فرهنگ کشور خود را به سایر مناطق معرفی کنند.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند همچنین گفت: گردشگری’ به عنوان سومین صنعت مولد سرمایه بعد از نفت و خودروسازی از جایگاه بالایی در سطح جهان برخوردار بوده و برای بسیاری از کشورها بویژه کشورهای در حال توسعه می تواند به مهمترین منبع اشتغال و کسب درآمد ارزی تبدیل شود.

اسماعیل زمانی در پایان تاثیر حضور در چنین رویدادهای جهانی را برای مناطق آزاد بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: دیدار و گفت‌گوهایی که در این زمینه در این دو روز آغازین از نمایشگاه با کشورهای مختلف انجام شده است مثبت و سازنده بود.

نمایشگاه صنعت گردشگری مادرید (FITUR) از دوم تا ششم بهمن ماه در شهر مادرید کشور اسپانیا ادامه خواهد داشت که مدیر عامل و معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند در آن حضور دارند.

کد خبر: ۳٬۳۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha