۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۴
اقتصاد دانش‌بنیان مهمترین گفتمان مشترک امسال در یزد
استاندار یزد مطرح کرد؛

اقتصاد دانش‌بنیان مهمترین گفتمان مشترک امسال در یزد

یزد- استاندار یزد در توئیتی ضمن خبر از رونمایی برنامه توسعه نوآوری و فناوری با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در یزد، اقتصاد دانش‌بنیان را مهمترین گفتمان مشترک شکل‌گرفته در یزد طی یکسال گذشته بیان کرد.

به گزارش بازار، استاندار یزد در توئیتی ضمن خبر از سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری به یزد فردا، سه‌شنبه ۱۴ مرداد، نوشت: اقتصاد دانش‌بنیان مهمترین گفتمان مشترک شکل گرفته در یکسال گذشته در استان یزد است.

محمدعلی طالبی همچنین نوشته است: سورنا ستاری در این سفر بخشی از دستاوردهای اقتصاد دانش‌بنیان در یزد را مورد بازدید قرار می‌دهد و با حضور وی برای اولین بار در کشور از برنامه عملیاتی توسعه نظام نوآوری رونمایی می‌شود.

گفتنی است، مدت‌ها است که استاندار یزد راه‌حل رفع توسعه استان و رفع مشکل بیکاری در میان فارغ‌التحصیلان استان را اتکا به اقتصاد دانش‌بنیان می‌داند و بر ضرورت همراهی مسئولان با جوانان، نخبگان، دغدغه‌مندان و سازمان‌های مردم‌نهاد تأکید دارد.

همچنین مدت‌ها است که برنامه عملیاتی نظام نوآوری استان یک اقدام جدید برای توسعه نوآوری و فناوری و سوق دادن استان به سمت اقتصاد دانش‌بنیان نامیده می‌شود که سرانجام ۱۴ مرداد ماه از آن رونمایی خواهد شد.

 لازم به ذکر است که منطقه ویژه علم و فناوری به عنوان دبیرخانه اجرایی نخستین برنامه عملیاتی توسعه نظام نوآوری کشور در نظر گرفته شده است.


 

کد خبر: ۳۳٬۶۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha