۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۵
درخواست مسکوت ماندن طرح تشکیل وزارت بازرگانی
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس عنوان کرد

درخواست مسکوت ماندن طرح تشکیل وزارت بازرگانی

اکبری تالارپشتی، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از درخواست برخی نمایندگان برای مسکوت ماندن طرح تشکیل وزارت بازرگانی خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، عزت الله اکبری تالارپشتی، گفت: از آنجایی که تفکیک تشکیلات و ساختار وزارت بازرگانی و صنعت زمان بر است، تصویب و موافقت با این طرح مفید نیست.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در تشریح ایراد شورای نگهبان از طرح تفکیک وزارت بازرگانی و صنعت، افزود: به زعم این شورا تقسیم وظایف این دو وزارتخانه ابهام داشته و مسئولیت‌های هر یک از آن‌ها در این طرح به درستی مشخص نشده است.

اکبری تالارپشتی با بیان اینکه دولت وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت را به مجلس معرفی کند، تا هرچه سریعتر مسئول این وزارتخانه امور را به دست گیرد، گفت: وزیر صمت پس از به دست گرفتن اختیارات می‌تواند فردی متخصص را به عنوان قائم مقام ویژه خود در امور بازرگانی منصوب کند.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، مشکل اصلی مردم را در شرایط کنونی تامین مایحتاج روزانه دانست و تصریح کرد: رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم به دلیل تعلل در معرفی وزیر پیشنهادی صمت به حال خود رها شده است.

کد خبر: ۳۳٬۵۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha