۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰
فروش هیوندای ۱۳ درصد کاهش یافت
در ماه ژوئیه میلادی؛

فروش هیوندای ۱۳ درصد کاهش یافت

با اعلام شرکت خودروسازی هیوندای موتور کره جنوبی، میزان فروش محصولات این شرکت در ماه ژوییه امسال ۱۳ درصد کاهش یافته است.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، شیوع ویروس کووید- ۱۹ و کاهش تقاضا برای خرید محصولات شرکت خودروسازی هیوندای موتور علت اصلی این کاهش چشمگیر بوده است.

شرکت خودروسازی هیوندای موتور که بزرگترین شرکت خودروسازی کره جنوبی است. با انتشار گزارشی اعلام کرد در ماه ژوئیه امسال ۳۱۳، ۰۹۷ دستگاه خودرو فروخته است حال آنکه در همین ماه در سال گذشته ۳۵۷.۸۶۲ دستگاه از محصولات خود را فروخته بود.

فروش محصولات شرکت خودروسازی هیوندای موتور در کره جنوبی هم در این ماه در مقایسه با سال گذشته ۲۸ درصد رشد داشته است. به عبارت دیگر میزان فروش محصولات این شرکت در داخل کشور از ۶۰، ۲۸۶ دستگاه در ماه ژوییه سال گذشته به ۷۷۳۸۱ دستگاه در ماه ژوییه امسال رسیده است. اما فروش محصولات آن در خارج از کشور با ۲۱ درصد کاهش، از ۲۹۷.۵۷۶ دستگاه در ماه ژوییه سال گذشته به ۲۳۵.۷۱۶ دستگاه در ماه ژوییه امسال کاهش یافته است.

در فاصله ماه‌های ‌ژانویه تا مارس (سه ‌ماهه نخست) امسال، فروش محصولات شرکت خودروسازی هیوندای موتور با ۲۳ ٪ کاهش نسبت به همین مدت زمان در سال گذشته به ۱.۹۲۰، ۴۴۴ دستگاه خودرو رسید. حال آنکه همین شرکت در همین مدت زمان در سال گذشته ۲.۴۸۴.۱۱۶۹ دستگاه از محصولات خود را فروخته بود.

کد خبر: ۳۳٬۵۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha