۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵
پایان مطالعات سه محدوده پهنه معدنی در اردبیل/ پهنه های معدنی زمینه ساز توسعه اقتصادی
رئیس سازمان صمت استان اردبیل مطرح کرد؛

پایان مطالعات سه محدوده پهنه معدنی در اردبیل/ پهنه های معدنی زمینه ساز توسعه اقتصادی

اردبیل - رئیس سازمان صمت استان اردبیل گفت: با پایان مطالعات سه محدوده پهنه معدنی استان در مناطق گردنه صلوات، قوتورسویی و ناتور تحول بزرگی در توسعه رونق اقتصادی منطقه در بحث معادن ایجاد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بازار، رامین صادقی قبل از ظهر دوشنبه در نشست با اعضای شرکت ایمدرو و مجری طرح مطالعه و اکتشاف پهنه معدنی قزل‌اوزن خلخال در محل سازمان صمت اردبیل اظهارداشت: با پایان مطالعات سه محدوده پهنه معدنی استان اردبیل در مناطق گردنه صلوات، قوتورسویی و ناتور تحول بزرگی در توسعه رونق اقتصادی منطقه در بحث معادن ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره پهنه معدنی قزل‌اوزن خلخال اظهار کرد: استفاده از ظرفیت این پهنه معدنی زمینه توسعه اقتصادی و حل مشکل بخشی از بیکاری مردم این شهرستان را میسر خواهد کرد.

رئیس سازمان صمت استان اردبیل اظهار کرد: مطالعات و اکتشاف پهنه معدنی قزل‌اوزن خلخال از دو سال پیش توسط این شرکت در پنج محدوده از جمله روستاهای کمر، مندجین، نمهیل، شمس‌آباد و کزج در حاشیه این رودخانه آغاز شده و موفقیت‌هایی در دستیابی به رگه‌های پلی‌متال و طلا در گمانه‌زنی‌ها و حفاری‌های این پهنه بدست آمده است.

صادقی از سخت بودن کار مطالعه و اکتشاف پهنه معدنی قزل‌اوزن با توجه به شرایط توپوگرافی منطقه، همجواری با استان آذربایجان‌شرقی و برخی موانع ایجاد شده از طریق محیط زیست در محدوده قزل اوزن خلخال خبر داد.

کد خبر: ۳۳٬۵۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha