۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۲
۵ طرح اقتصادی برای سرمایه گذاری شستا در مازندران پیشنهاد شد
استاندار مازندران در گفتگو با بازار:

۵ طرح اقتصادی برای سرمایه گذاری شستا در مازندران پیشنهاد شد

ساری - استاندار مازندران گفت: ۵ طرح اقتصادی صنعتی و معدنی برای سرمایه گذاری به مجموعه هلدینگ های تحت پوشش شستا معرفی شد.

احمد حسین زادگان در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به سفر مدیران مجموعه های هلدینگ شستا به استان و بازدید از ظرفیت های مختلف استان از معرفی ۵ طرح صنعتی و اقتصادی برای سرمایه گذاری به این مجموعه خبر داد و گفت: زراعت چوب و دامپروری ۱۰ هزار راسی از جمله طرح های معرفی شده در حوزه کشاورزی بوده است.

وی با اظهار اینکه مقرر شد شش فروند کشتی از شرکت های کشتیرانی تحت پوشش شستا به استان منتقل شود، تصریح کرد: در حوزه صنایع چوب، کشت های گلخانه ای، مشارکت برای هلدینگ ثروت آفرینی با مجموعه شستا به توافق هایی دست یافته ایم.

حسین زادگان با اشاره به ظرفیت های بی نظیر استان در حوزه معادن یادآور شد: موضع شتاب دهنده معدنیف بهره برداری معادن و فراورده های ماده معدنی فلورین و زغال سنگ نیز از دیگر پیشنهادات برای سرمایه گذاری شستا بوده است.

استاندار مازندران، صادرات و تجارت، پرورش ماهیان در قفس، گردشگری دریایی و اسکله های دریایی و صنایع پتروشیمی، نفت و گاز را از دیگر زمینه هایی دانست که قرار است با همکاری شستا روی ان سرمایه گذاری صورت گیرد و گفت: طرح های صنعتی شامل صنایع سلولزی، پتروشیمی، تولید کاغذ از ضایعات کشاورزی، نساجی مازندران و فرآوری فلورین از سوی سازمان صمت برای سرمایه گذاری به شستا پیشنهاد شده است.

وی با اظهار اینکه مازندران قابلیت سرمایه گذاری برای تولید تا پنج هزار تن پرورش ماهی در قفس را دارد، گفت: دو طرح سرمایه گذاری حوزه آبزی پروری نیز معرفی شده است.

کد خبر: ۳٬۳۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha