۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
رشد ۱۶۰ رصدی زنجان در فعال‌سازی واحدهای تولیدی راکد
استاندار زنجان خبر داد:

رشد ۱۶۰ رصدی زنجان در فعال‌سازی واحدهای تولیدی راکد

زنجان- استاندار زنجان، بیان اینکه استان در فعال سازی واحدهای تولیدی تعطیل و راکد رشد ۱۶۰ درصدی دارد، گفت: در صدور پروانه‌های بهره‌برداری هم ۱۵۰ درصد رشد داشته‌ایم.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح‌الله حقیقی صبح یکشنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه زنجان در محل استانداری گفت: برگزاری جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه بسیار مهم بوده و در هدف گذاری برنامه ها بسیار موثر می باشد.

وی اظهار کرد: هدفگذاری‌ها باید همراه با برنامه‌ریزی باشد تا به نتیجه مطلوب و به مرحله عملیاتی منجر شود و در این جلسه باید مدیران حضور فعالی داشته باشند.

استاندار زنجان با بیان اینکه در اجرای ۲۷ پروژه جهش تولید استان نیز باید برنامه عملیاتی و ویژه در نظر گرفته شودف گفت:کمیته‌ای برای نظارت بر اجرای آن این پروژه ها تشکیل شود و با اجرای این پروژه ها در استان تحول خوبی در اشتغال می شود.

حقیقی تاکید کرد: استان زنجان در رتبه‌بندی مجموع برنامه‌های عملکردی صنعت و معدن در تمام ابعاد، رتبه چهارم کشوری را از آن خود کرده است.

وی با بیان اینکه  این استان در فعال سازی واحدهای تولیدی تعطیل و راکد رشد ۱۶۰ درصدی دارد، گفت: در صدور پروانه های بهره برداری هم ۱۵۰ درصد رشد دارد.

استاندار زنجان، تصریح کرد:  ترسیم نقشه راه باید در اولویت برنامه‌ها باشد و امروز در این زمینه بیش از همه حائز اهمیت است.

حقیقی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به واسطه همین نقشه راه، برنامه‌های خود را ترسیم کرده و اقدامات صورت گرفته را به مردم گزارش بدهند.

وی ابراز کرد: در شرایط کنونی باید چابک‌سازی جلسات را به عنوان یکی از اولویت‌ها قرار دهیم و برای تحقق شعار سال برنامه ها قابلیت عملیاتی شدن باشد.

کد خبر: ۳۳٬۲۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha