۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۳
متراژ حفاری چاه‌های نفت و گاز به بیش از ۱۳۲ هزار متر رسید
معاون عملیات حفاری شرکت ملی‌حفاری ایران:

متراژ حفاری چاه‌های نفت و گاز به بیش از ۱۳۲ هزار متر رسید

اهواز- معاون شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری گفت: متراژ حفاری چاه‌های نفت و گاز در مناطق خشکی و دریایی کشور در ۱۰ ماه امسال از ۱۳۲ هزار متر عبور کرد.

به گزارش بازار به نقل از شرکت ملی‌حفاری ایران، محمد آل‌خمیس با بیان اینکه از این متراژ حفاری ۱۲ هزار و ۶۸۶ متر مربوط به آذرماه است، اظهار کرد: از ابتدای فروردین تا پایان دی ماه عملیات حفر و تکمیل ۹۶ حلقه چاه به اتمام رسید.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد چاه نیز ۱۲ حلقه در آذرماه تکمیل و برای بهره‌برداری در اختیار شرکت‌های متقاضی قرار گرفت، افزود: از مجموع چاه‌های حفرشده در سال جاری دو حلقه اکتشافی، ۳۵ حلقه توسعه‌ای توصیفی و ۵۹ حلقه تعمیری بوده است.

آل‌خمیس تصریح کرد: ۷۰ حلقه از این چاه‌ها در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، ۱۳حلقه در شرکت نفت فلات قاره، دو حلقه در شرکت نفت مناطق مرکزی، سه حلقه در شرکت مهندسی و توسعه نفت، شش حلقه در قالب پروژه‌ای و دو حلقه در حوزه مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران حفر شد.

معاون شرکت ملی‌حفاری ایران در عملیات حفاری عنوان کرد: در۱۰ ماه گذشته کارکنان این شرکت در نتیجه تلاش شبانه‌روزی و هم افزایی با شرکت‌های متقاضی، حفاری ۹ حلقه چاه نفت و گاز را ۸۹ روز زودتر از برنامه ابلاغی انجام و در اختیار کارفرما قرار دادند.

انتهای پیام/

کد خبر: ۳٬۲۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha