۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹
شهرک صنعتی شال مستعد تبدیل شدن به قطب چرم کشور را دارد
عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی:

شهرک صنعتی شال مستعد تبدیل شدن به قطب چرم کشور را دارد

قزوین- عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: شهرک صنعتی شال مستعد تبدیل شدن به قطب صنعتی چرم را در کشور دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، روح الله عباسپور عصر چهارشنبه در بازدید مسئولان استانی از نواحی صنعتی منطقه شال و دانسفهان اظهار داشت: امروز شهرک صنعتی شال با تامین زیرساخت‌های فعالیت در بخش چرم و وجود ظرفیت‌های فراوان در این حوزه ظرفیت تبدیل شدن به قطب چرم کشور را دارد.

وی بیان کرد: حمایت از این بخش و توسعه صنعت چرم در شهر صنعتی شال می‌تواند اشتغالزایی و رونق اقتصادی زیادی را برای این بخش محروم ایجاد کند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: متاسفانه به دلیل بی عدالتی سال های گذشته بخش قابل توجهی از سرمایه گذاری های خارج از استان به سایر شهرک های صنعتی قزوین هدایت شده است و موجب شده تا مناطق محروم از ویژگی های اشتغالزایی و اقتصاد محلی بی بهره باشند.

عباسپور افزود: مردم شال امروز با مشکلات حوزه اشتغال به صورت جدی مواجه هستند و این در شرایطی است که شهرک صنعتی شال آمادگی لازم را برای پذیرش سرمایه گذاران دارد.

وی بیان کرد: توسعه متوازن سرمایه گذاری می تواند اشتغال را در مناطق مختلف استان رونق بخشد و به تکمیل زنجیره تامین مواد اولیه از تولید تا عرضه در استان منجر شود.

۳۵ قرارداد سرمایه گذاری در شهرک صنعتی حکیمیه منعقد شده است
حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: با برنامه ریزی های انجام شده تلاش برای جذب سرمایه گذار در شهرک های صنعتی مناطق محروم استان به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است و با همین دیدگاه امسال بیش از ۳۵ قرارداد سرمایه گذاری با متقاضیان منعقد شده است.

وی بیان کرد: همچنین امسال نخستین طرح سرمایه گذاری خارجی در این شهرک صنعتی به تصویب رسیده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۰ واحد تولیدی در این شهرک صنعتی توانستند پروانه بهره برداری کسب کنند که برای بیش از ۱۴۱ نفر اشتغالزایی داشته باشند.

خانپور گفت: در این سال ها تلاش کردیم تا با کمترین میزان افزایش قیمت زمین زیرساخت های توسعه را در استان حمایت کنیم.

کد خبر: ۳۲٬۷۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha