۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰
 ۵ طرح بزرگ صنعتی و معدنی در کشور بهره برداری می شود
سرپرست وزارت صمت:

۵ طرح بزرگ صنعتی و معدنی در کشور بهره برداری می شود

آمل- سرپرست وزارت صمت گفت: پنج طرح بزرگ صنعتی فردا به صورت ویدئوکنفرانسی و با حضور رئیس جمهور در سه استان کشور افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، حسین مدرس خیابانی شامگاه چهارشنبه در حاشیه مراسم افتتاح واحد تولید شیر خشک و پودر کنسانتره پروتئینی آب پنیر شرکت سولیکو کاله در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه برای تحقق جهش تولید باید از تکمیل ظرفیت خالی طرح ها و توسعه استافده کنیم، گفت: در استان مازندران بیش از پنج هزار میلیارد تومان پروژه صنعتی آماده بهره برداری وجود دارد.

وی به کارخانه ساوین قائمشهر اشاره و اضافه کرد: این کارخانه هم نیاز داخل را تامین می کند و هم محصولاتش قابلیت صادراتی دارد و علاوه برآن طرح توسعه واحد نیز در دست اقدام است.

به گفته مدرس خیابانی در سال جهش تولید باید روی تولید و طرح های توسعه ای تمرکز کنیم وفردا تولید تخته ام دی اف با سرمایه گذاری هزار میلیارد تومانی توسط رئیس جمهور در استان مازندران افتتاح می شود.

سرپرست وزارت صمت یادآور شد: این پروژه قادر است ۳۰۰ هزار مترمکعب به ظرفیت تولید ام دی کشور اضافه می شود و کشور را از واردات ام دی اف بی نیاز می کند.

وی با اظهار اینکه تنها راه نجات کشر توجه به تولید است، افزود: پنج طرح صنعتی و معدنی فردا شامل طرح فولادی در خوزستان، سه طرح در فارس و یک طرح در مازندارن افتتاح می شود.

کد خبر: ۳۲٬۷۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha