۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۶
ایتالیا ۱۳۰ میلیون مسافر را در بخش حمل و نقل هوایی از دست داد
تحت تاثیر بحران کرونا؛

ایتالیا ۱۳۰ میلیون مسافر را در بخش حمل و نقل هوایی از دست داد

برخلاف بازگشایی‌ها پس از همه گیری بیماری کووید-۱۹ و پیش بینی‌های به عمل آمده درباره جابجایی ۶۷ میلیون مسافر تا پایان امسال، اما میزان جابجایی‌ها در مقایسه با پارسال، ۶۵ درصد کاهش خواهد یافت.

به گزارش بازار به نقل از صدا و سیما، سازمان فرودگاه‌های ایتالیا در گزارش ماهانه خود به با اشاره به همه گیری ویروس کرونا و بازگشایی ها، اعلام کرده است، هنوز از سرگیری فعالیت فرودگاه‌ها در ایتالیا روند کندی دارد و چشم اندازها نیز رضایت بخش نیست.

این سازمان در گزارش خود نوشته است: اگرچه فعالیت فرودگاه‌ها در ماه ژوئیه امسال (مرداد ۹۹) حاکی از افزایش یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفری در جابجایی مسافران بوده، اما در هفته‌های اول بازگشایی‌ها و در مقایسه با ماه ژوئیه امسال (تیر ۹۹)، پیش بینی‌ها برای میزان جابجایی‌ها در سال ۲۰۲۰ میلادی، همچنان رو به کاهش است. پیش بینی شده است، امسال جابجایی‌ها با حدود ۶۷ میلیون مسافر پایان یابد که در مقایسه با پارسال (۱۳۹۸ شمسی) شاهد کاهش ۶۵ درصدی خواهیم بود.

سازمان فرودگاه‌های ایتالیا اعلام کرد: پیش از شروع همه گیری ویروس، پیش بینی شده بود ۲۰۰ میلیون مسافر توسط حمل و نقل هوایی جابجا شوند. اما حدود ۱۳۰ میلیون نفر از این تعداد کاسته خواهد شد.

کد خبر: ۳۲٬۷۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha