۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴
پیش‌بینی اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد تومانی برای طرح‌های استان فارس
معاون رئیس جمهور اعلام کرد؛

پیش‌بینی اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد تومانی برای طرح‌های استان فارس

شیراز- معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: برای ٣٣ طرح و پروژه تعریف شده برای فارس بیش از یک هزار میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده که اگر بتوانیم آن ها را امسال اجرایی کنیم بیش از شش هزار و ٢٠٠ میلیارد تومان به ارزش تولیدات مرتبط با این طرح ‌ها افزوده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد باقر نوبخت عصر چهارشنبه در بدو ورود به فرودگاه شیراز و در جمع خبرنگاران بیان کرد: این سفر پیرو سفر چند هفته قبل به فارس در راستای بازدید از بزرگراه شیراز - اصفهان انجام شده است.

او افزود: در سفر قبلی مقرر شده بود که ٣٠٠ میلیارد تومان برای تکمیل این آزاد راه از سوی دولت با توجه به این که از مصوبات سفر رئیس جمهور بود، انجام شود که تخصیص یافته است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ادامه داد: همچنین برای سفر قبلی رئیس جمهور حدود یک هزار و ١٨ میلیارد تومان اعتبار برای ٥٠ طرح و پروژه مصوب شد که امروز برای آخرین بررسی ‌های مصوبات آن سفر وارد فارس شده ‌ایم.

نوبخت خاطرنشان کرد: از این میزان اعتبار مصوب شده بالغ بر سه هزار و ٣٠٠ میلیارد تومان پرداخت شده است. با توجه به افزایش حجم ریالی برخی پروژه ‌ها ، هنوز برای تکمیل برخی از آن ها نیازمند تقویت مالی برای استان فارس هستیم.

او همچنین خاطر نشان کرد: برای ٣٣ طرح و پروژه تعریف شده برای فارس بیش از یک هزار میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده که اگر بتوانیم آن ها را امسال اجرایی کنیم بیش از شش هزار و ٢٠٠ میلیارد تومان به ارزش تولیدات مرتبط با این طرح ‌ها افزوده خواهد شد.

کد خبر: ۳۲٬۷۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha