۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
گامی بلند برای ایجاد روابط اقتصادی خراسان جنوبی با اسپانیا
فیلم استان ها

گامی بلند برای ایجاد روابط اقتصادی خراسان جنوبی با اسپانیا

بیرجند- رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی بیرجند از برنامه ریزی های پارلمان بخش خصوصی استان برای ایجاد روابط بین خراسان جنوبی با اسپانیا خبر داد.

محمدرضا مجیدی، رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی بیرجند در گفتگو با بازار بیان کرد: با هماهنگی های صورت گرفته با سفیر جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا، طی سفر یک فعال تجاری بین دو کشور به خراسان جنوبی به بررسی ظرفیت های استان پرداخته شد.

وی بررسی فرصت های همکاری های تجاری و اقتصادی بین اسپانیا و ایران را از دیگر اهداف سفر این مقام مسئول به استان دانست و افزود: برگزاری وبینار همکاری های تجاری و اقتصادی بین ایران و اسپانیا با تاکید بر استان های شرقی از دیگر برنامه های این سفر است.

مجیدی اظهار کرد: این نوع دیپلماسی اقتصادی و تجاری تمرکز زدایی شده از سطح پایتخت به استان ها مقدمه ای است تا بخش های مختلف کشور را با شناخت بیشتر طرفین وارد دیپلماسی اقتصادی و تجاری کنیم.

دبیرکل مجامع آسیایی ادامه داد: پیگیری های انجام شده مقدمه ای خواهد شد که نه تنها با اسپانیا بلکه با حوزه های مختلف اروپا بتوانیم فعالیت های تجاری را داشته باشیم.

مجیدی افزود: اتاق بازرگانی باید به عنوان پارلمان بخش خصوصی در این زمینه پیشگام باشد که اتاق بازرگانی بیرجند فعالانه وارد عرصه شده است.

وی ادامه داد: امید است این اقدامات گامی در راستای رونق اقتصاد ملی، حمایت از کسب و کار، جهش تولید ملی باشد.

کد خبر: ۳۲٬۷۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha